środa, 23 grudnia 2009

Dla wszystkich :-)

Dla wszystkich odwiedzających :

Na Wigilię, na święta i na Nowy Rok życzenia szczęścia znów nad światem mkną.
Niech moc truchleje , a nadziei płomyk niechaj ogrzeje ciepłem nasze domy.
Jak sople lodu niech topnieją zawiści, sercom zmeczonym słów niewiele trzeba...
Tak wiele życzeń noc ta może ziścić, ta noc , w którą księżyc świeci płatkiem chleba.

poniedziałek, 21 grudnia 2009

Moje czytadła . ..."Pasja Kobiet " - Sebastian Japrisot

"Pasja Kobiet " - Sebastian Japrisot

Ciepłym ,spokojnym wieczorem przez opustoszałą już plażę ledwo idzie, powłócząc
nogami mężczyzna , ranny mężczyzna... Jego białe ubranie szpeci czerwona plama...
Idzie coraz wolniej w końcu pada .I gdy tak ledwo żyjąc leży z zamkniętymi oczyma,
przypominają mu się różne kobiety. Czy one istnieją ? Kim są ? Co ich łączy?
Mniej więcej o tym jest książka. Mniej więcej ponieważ kobiet jest przedstawionych
osiem. Każda z nich to inna osobowość, inna uroda . Ale i według nich i dla nich
mężczyzna nigdy nie był taki sam.

"...Stałam się zabawką w rękach szaleńca....
Nieważne , co pani powiedział, chce pani znać prawdę? To student, który podaje się za zbiega z cytadeli!..."

W każdym bądź razie do końca książka trzyma w niepewności. A zakończenie jest .. na pewno nie takie jak myślałam he he

piątek, 18 grudnia 2009

Moje czytadła .

Czasem gdy znajdę wolny wieczór między zwykłymi pracami domowymi,moim dłubaniem na szydełku lub próbami w xxx. Gdy mąż się bawi z córką a syn nie zadręcza mnie geometrią czy innym natychmiast ważnym przedmiotem. Wtedy lubię sobie poczytać. Jednak, że książki, które wpadają mi w ręce nie są jakoś z góry zaplanowanymi pozycjami i czasem mało mają wspólnego z książką przez wielkie "K" ,to ja je nazywam tak sobie "moje czytadła ".
I właśnie na swoim blogu
Dehaef otwiera kącik książkowy.


    Zapraszam :-)

piątek, 11 grudnia 2009

W ciemno..

Makneta o tu:

http://robotkimaknety.blogspot.com/2009/12/candy-w-ciemno-777

ogłasza interesujące Candy "w ciemno" termin do niedzieli 13 grudnia do 22. Śpieszyć się więc trzeba :-)

poniedziałek, 7 grudnia 2009

choinka

Po prostu mam pecha o czym napisałam wzmiankę na http://choinkowysal2009.blogspot.com/ i bardzo późno bo dopiero w sobotę zaczęłam haft choinki. Tę samą choinkę wyszywa bardzo dużo osób na wyżej wymienionym blogu. Banerek jest w którymś poście wcześniej ;-p Nie które osoby już pokończyły swoje choineczki, są śliczne :-). Ja chyba swojej jednak nie skończę do Świąt. Najwyżej będzie na następne. Mam dopiero tyle ...

niedziela, 6 grudnia 2009

Jeden konkurs skończony :-)

Zabawa i od razu konkurs , w którym brałam udział na blogu u Splocika ,
adres o ten: www.splocik.blox.pl właśnie dobiegł końca.
Każda z osób biorących udział tworzyła swój wymyślony schemat do haftu krzyżykowego(ta moja Męczarnia ;-) )
i wysyłała do Splocika , a ona odsyłała do wyhaftowania projekt innej osoby.
Wyniki można podziwiać u Splocika , polecam zajrzeć :-)
W losowaniu najlepszego projektu wygrała Aneladgam (mi przypadł ten projekt do wyszycia)Tak wygląda jak zrobiłam .To ten krasnoludek . Niestety nie oprawiony jeszcze :-(

A za najlepiej trafione kolory wygrała Motylek. Motylek wyszywała mój projekt :-) Ten rysunek -"Gąska z pod parasolem "jest mojego autorstwa. A jak wygląda wyszyty przez Motylka zapraszam do obejrzenia u Splocika :-)

piątek, 4 grudnia 2009

Wymianka

Edit z blogu
http://cud-edit.blogspot.com/
wpadła na fajny pomysł. Ona zawsze ma takie fajne i ciekawe pomysły :-) Mianowicie wymieniamy się z Nią karteczkami świątecznymi samemu zrobionymi.

środa, 2 grudnia 2009

Męczarni koniec ..projekt wysłany

Kiedyś pisałam, że się męczę nad projektem do haftu krzyżykowego.Wiec projekt został dawno już skończony i wysłany .I ktoś teraz gdzieś go kończy haftować, a może już skończył(termin jest do 5 grudnia włącznie).Wzór który ja dostałam wymiennie prawie skończyłam. Pokażę dopiero po 5.XII kiedy wszyscy uczestnicy zabawy skończą swoje prace.
Postanowiłam też , że zacznę pracę nad jedną choinką jak wzór dostanę.

piątek, 27 listopada 2009

Wyróźnienie

Dostałam wyróżnienie od Edit , o jak się cieszę :-)) Nigdy nic takiego nie dostałam. Ja tylko taki szary człowieczek jestem. Ale się cieszę !! :-))

niedziela, 22 listopada 2009

Światowy Dzień Misia

25.11 wypada Światowy Dzień Misia i z tej okazji Bajeczna Fabryka
link tu :
www.bajecznafabryka.blogspot.com/2009/11/konkurs-z-okazji-dnia-pluszowego-misia.html

organizuje 2 konkursy. Jeden dla dużych dzieci(dorosłych), drugi dla małych dzieci .
Kto kocha misie niech koniecznie tam zajrzy :-)

Blanka :-)

Przedstawiam Blankę :-)
To misiowa panienka, która powstała dzięki zabawie organizowanej przez Edit ,
takie wspólne dzierganie misia. I właśnie dzisiaj Blanka się dała namówić na zdjęcie. Niestety jest tylko jedno . Myślę jednak, że będzie z czasem ich więcej.

Zapomniałabym. Blanka jest całkiem dużą panienką ... 30 cm ma wzrostu ;-)

wtorek, 10 listopada 2009

Misiowe rozdawanie


Na pewnym blogu ze śliczną żyrafką w tle, miś na nowy domek czeka. Jeszcze można się ustawić w kolejkę do 24.11.2009
to tu :
http://by-giraffe.blogspot.com

czwartek, 5 listopada 2009

Misio w trakcie..

Zaczęłam dziergać misia, według wskazówek Edit.To taka zabawa -grupowe dzierganie tego samego w tym samym czasie he he(wzmianka była kiedyś) I jakiś taki ten tego...wychodzi nie tak jak myślałam, pewnie coś źle robię i będę pruć. Jak skończę to się może pochwalę.

środa, 4 listopada 2009

Spóźnienia..

Zawsze się spóźniam tam gdzie bym nie chciała. A tam gdzie spóźnić się należy, to jakoś na czas zdążę....

31.10. Urodzinki obchodziła właścicielka tego bloga
http://brahdelt.blogspot.com/2009/10/urodziny-birthday.html
i mimo, że powinna moc prezentów dostać, to sama postanowiła jeden śliczny oddać. Jeszcze jest szansa by go zdobyć .....

sobota, 31 października 2009

Męczarnia.... projekt do haftu xxx

Nie wiedziałam, że tworzenie samemu od podstaw projektu do haftu krzyżykowego to taka ciężka praca ....biorę udział w jednej zabawie i się męczę na własna prośbę he he , dla mnie to nowość. Przynajmniej się czegoś nowego nauczę !  Jak będzie po, to wkleję co takiego robiłam :-)

piątek, 16 października 2009

Candy cd.

Jesień za oknem nas nie rozpieszcza, za to na blogach istny wysyp zabaw- Candy.
Dziś zamieszczam informację do Candy

http://cafe-szydelko.blog.onet.pl

termin losowania 31 października 2009

czwartek, 15 października 2009

Zabawy blogowe

                                                          
Trafiłam z jednego blogu na inny, a tam na blogową zabawę czapkową.
 o  TU  .

Dopiero mam jedną czapkę dla córci ,ale też robię dla siebie.zobaczymy co z tego wyjdzie.

I tak jak pisałam gdzieś tam kiedyś;-) postanowiłam też wrócić do haftu krzyżykowego.
Zabawa jest o  TUTAJ
Konkurs ma tytuł "Tęczowa jesień"

Złośliwości...

Czy wam się też zdarza taka złośliwość przedmiotów martwych, czy tylko ja mam jakieś dziwne ,nie takie podejście do sprzętu elektronicznego ? Próbowałam dziś umieścić link pod tekstem.Tak, żeby tylko jakiś wyraz był w innym kolorze niż cały tekst , a po kliknięciu na tenże wyraz można było zostać przekierowanym do tamtej strony. I co ? Ano i nico !! Zrobiłam tak jak powinnam, nawet sprawdziłam w książce syna od informatyki czy dobrze ..I za każdym razem wychodzi Żle . Aparat fotograficzny też nie chce ze mną wspólpracować :-( Mąż mi pokazuje jak i co pokolei, a jak ja wezmę w ręce to się cholerstwo buntuje, nagle jakiś przycisk nie działa, albo samo sie wyłącza . Nie bawie sie takimi zabawkami błeeee.....Idę do sklepu po coś dobrego do kawki, chociaz sobie samopoczucie poprawię :-(

Dziergamy wspólnie misia :-)

Konkurs -Candy-Zabawa .

Tutaj http://cud-edit.blogspot.com/ miła
osóbka Edit zaprasza do wspólnego dziergania misia :-)
Zaproszenie jest z 11,10,2009 - czas na zgłoszenie się jest do
końca miesiąca.
Uwielbiam misie ....więc też postanowiłam spróbować :-)

A to misio z blogu Edit -------------------------------------->  ^                                                            
                                                                                                    

wtorek, 13 października 2009

Jesień

Jesień chyba już na stałe się rozgościła. Za oknem szaro, buro i ponuro. Coraz częściej zimno i deszczowo. Dobrze, że jeszcze liście są na drzewach takie kolorowe .
Czas na robótki szalikowe. Zrobiłam już dla córci komplet czapkę i szalik z takiej " bombelkowej " włóczki z Lidla. Ale chyba szalik spruję i spróbuję zrobić go na drutach . Mój szalik jest zrobiony narazie w połowie. Mam też zamiar spróbować sił w hafcie krzyżykowym.

czwartek, 8 października 2009

Lepiej późno niż wcale...

Niestety nie umiem obsługiwać aparatu :-( , nie dość że brzydkie zdjęcia mi wychodzą :-/ to jeszcze nie mam kiedy ich na komp przerzucić. No ale jak to powiedział ktoś mądry "lepiej późno niż wcale" i w końcu udało mi się wstawić zdjęcia bluzki widełkowej zrobionej latem ....

Bluzeczka ma kolor blado błękitny, czego jakoś nie widać . Faktura włóczki jest nie jednolita, raz cieńsza a raz grubsza. Długość rękawa jest ni w pięć ni w dziewięć-sięga do łokcia. W zamierzeniu rękaw miał być długi, niestety włóczki brakło. Bluzeczka nie jest może najdoskonalsza, ale i tak jestem zadowolona z efektu końcowego. W końcu to moje pierwsze dzieło na widełkach !!
Pewnie osoby , które ślicznie dziergają spruły by takie cuś nie wydarzone. A ja nie spruję, bo mi się ewidentnie nie chce :-) I w zasadzie podoba mi się taka jak jest, inna jest i tyle he he ;-)

środa, 16 września 2009

Dzisiaj...

Obudziłam się po 6, chociaż wcale nie musiałam. Leżąc zastanawiałam się jak to jest z tym spaniem. Gdy się nie musi to się człowiek budzi za wcześnie, a jak trzeba to wstać trudno...
Przy śniadaniu zaglądałam na forum Miau( to chyba już jakaś choroba jeść przy kompie :-/), zaglądam tam często, jest tam kilku moich kocich ulubieńców i kilka sympatycznych osób :-) Więc ciekawi mnie co u nich słychać i jak sobie radzą....
A teraz wieczorem, kiedy dzieciaki są w swoich pokojach( mała już śpi, ) , mąż na kręglach... mam czas dla siebie i .....
dotarło do mnie , że nie wstawiłam zdjęcia bluzki widełkowej. Skleroza nie boli...tylko nachodzić się trzeba he he he...

niedziela, 30 sierpnia 2009

Widełki

Jakiś czas temu kupiłam widełki. Kupiłam , włożyłam do szuflady i leżały tak sobie... leżały i leżały..
A to czasu nie było, a to chęci nie było, a to włóczki nie było takiej jak chciałam ....
Jak to mówią "złej baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy.." :-((
Jednak wreszcie coś dzięki nim zrobiłam . ..

piątek, 28 sierpnia 2009

Mój kot

Własnie dziś jest gorąco, a mój kot sobie śpi gdy jest upał w .......wannie o tak .

A czemu by nie...

"A czemu by nie zacząć pisać, choć dla siebie.. "- taka mnie dziś naszła myśl i wierciła dziurę w głowie cały dzień. Od dosyć długiego czasu podczytuje pewne blogi. Jedne częściej inne rzadziej. Czasem gubię te na których mi zależy i muszę je na nowo szukać :-(. Czasem komputer mi strajkuje i odmawia posłuszeństwa . Więc jestem tu choćby po to, żeby nie gubić więcej tych miejsc, do których lubię zaglądać. A może też napiszę z czasem coś więcej