piątek, 29 lipca 2011

70. 6/12 Kufel ubrany...

 W wyzwaniu czerwcowym w projekcie 12 prac do poczytania TU , był na tapecie organizer jako szeroko pojęty termin :-) Koniec lipca ,a ja z zaległą czerwcową pracą wyskakuję . Nie rozpisując się moja praca wygląda tak :
Był sobie kufel w bałaganie.


Potem się ubrał .
I w zależności od potrzeb zmienia swój asortyment :-) Podróżując po mieszkaniu :-)
Przyznaję się, że pomysł zgapiłam stąd  http://www.etsy.com/listing/43251264/coffee-caddy-desk-sewing-organizer-cozy .

3 komentarze:

  1. O wow! Super kufel!!!
    I to jest pomysł dla mnie!!! Mam taką wielką puszkę na biurko i po prostu wszystko mi w niej ginie :( Więc sobie zmałpuję, wierzę, że się nie pogniewasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Ubierz " puszkę Karola, obszyj ..a potem się pochwal :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ genialnie to pomyślałaś! Mój małżonek ma taki kufel, stoi to na półce i się kurzy, a tak by się przydał dodatkowy zasobnik na biurko ;) Tylko że muszę poczekać, aż dzieci przestaną mi wszystko na podłogę zrzucać...

    OdpowiedzUsuń