sobota, 26 listopada 2011

88. Konkurs Sankowa i Rudomi

   Wielu zna pewnie Sankowe włóczkokoty, a jeśli nie to powinien poznać :-) 
Sankowo do spółki z Rudomi  zorganizowały konkurs, koci konkurs . I taki piękny plakat o konkursie  jest : 
 I jednego z 3 włóczkowych kotków można wygrać.
 Żeby dopełnić warunków mojego udziału w konkursie, wstawiam fotkę mojego futrzaka .


I jeszcze uzasadnienie , czemu to mój Henio powinien wygrać napisać powinnam. Z tym będzie gorzej.
O moim kocie mogłabym mówić godzinami , zapewne jak każda inna osoba , która mieszka pod wspólnym dachem z kotem, i dlatego nie będę tu nikogo tym zanudzać ;-) Ale jedno napiszę ,mimo że przez wiele,wiele  lat miałam psa, to nie wyobrażam sobie teraz  mojej rodziny bez tego żywego, mruczącego lekarstwa na każdy zły nastrój :-)

2 komentarze:

  1. Mięta, jak to możliwe, że my z Sankowem nie wiedziałyśmy o Twoim zgłoszeniu? Trafiłam na nie teraz przypadkiem, ale chyba nie podlinkowałaś go na moim blogu :( Fantastyczny kot i bardzo przekonujące zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń