sobota, 11 maja 2013

117. Troszkę o szyciu...

  W zeszłym roku zapisałam się w kolejkę po pewną ksiażkę, z wędrujących ksiażek, których lista jest dostępna TU . Niestety wtedy sie nie udało, powód- zwykły ludzki błąd, który się może zdażyć każdemu. Zapisałam się więc znowu po inną pozycję. I wiecie co...dostałam e-maila z wiadomością potwierdzajacą,  że jestem następna w kolejce !! Czyli przy dobrych wiatrach książka powinna być u mnie w przyszłym miesiącu :)  Jak dojdzie to się pochwalę .
Zapraszam do zaglądania, wszystkich, którzy  jeszcze tam nie byli, a lubią od czasu do czasu coś uszyć
(albo częściej) "Jak uszyć..."
Pozdrawiam- mięta :)

***
W sprawie komentarzy:
  Na jakiś czas włączony jest weryfikator obrazkowy.
Wiem jest strasznie irytujący :(  Ale ostatnio miałam ze 100 spamów w ciagu tygodnia, na dodatek wszystkie po angielsku.I sporo w latach wcześniejszych. Usunięcie tych śmieci zajmuje mi dość dużo czasu, ponieważ każdy usuwam pokolei ,nie chcę bowiem usunąć przypadkiem żadnego ważnego dla mnie komentarza, od osób, które poświęciły swój czas by cokolwiek mi napisać. A tak nie wchodzą mi jak na razie nowe spamy.
Prosze więc o troszkę cierpliwości :)

7 komentarzy:

  1. to zycze aby ksiazeczka szybko do Ciebie dotrala :) a z komentarzami tez tak znajomy miali ustawil zeby komentarz mogli dawac tylko zalogowani a nie anonimowi i problem sie skonczyl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację, sprawdzę czy u mnie jest taka opcja :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tą wędrująca książką. Dzięki za link do tutoriala. Co do weryfikacji t Ci powiem, że ja jej nigdy nie miałam. Ostatnio faktycznie jakiś nalot spamujących robotów był bo też dostawałam masę taki komentarzy w języku angielskim ... Samo się jakoś uspokoiło

    OdpowiedzUsuń
  4. a właśnie ja też u siebie zablokowałam anonimowych ;) i może dlatego się uspokoiło

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj,
    Ja włączyłam funkcję moderacji komentarzy. Po przeczytaniu komentarza sama decyduję czy komentarz opublikować czy nie. Te spamowe jakoś same w spamie lądują i ich nie publikuję.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń