piątek, 23 lutego 2018

179. Znowu zakładki :)

Witam:)

  Lubię czytać książki, najbardziej w wydaniu papierowym, choć z audibbokami czy e-bookami też miewam czasem do czynienia. Jednak wolę książki w formie papierowej, ponieważ lubię szelest przewracanych kartek,zapach papieru. Są zwyczajnie namacalne :) I do takich właśnie ksiażek wymyślono zakładki, bardzo to brzydki nawyk jak ktos zagina rogi lub odwraca książke grzbietem do góry w miejscu czytania, książki się wtedy szybciej niszczą. Wracając do zakładek, ostatnio zrobiłam taką zakładkę szydełkową,   
którą zgłaszam do  28 wyzwania poświeconemu  zakładkom,
 na blogu: DIY-zrób to sam 
Tak się prezentuje z książką :
Szczurek został wykonany według opisu zamieszczonemu na wyżej wymienionym blogu :)
Pozdrawiam Mięta :)


19 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten szczurek! A Osobliwy Dom Pani Peregrine czytałam w zeszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszła:)
    szczurki i inne tego typu zakładki mam zapisane do zrobienia, ale ostatnio wolę delikatniejsze frywolitkowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja niestety frywolitki tylko podziwiam:)

      Usuń
  3. Rewelacyjny jest ten szczurek :) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu na blogu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia. Ula K. DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  4. masz rację, zapach książki to połowa przyjemności z czytania. Szczurek super!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah no bombowa! Już myślałam że nikt nie zrobi zakładki szczurka, aż tu JEST! Fantastycznie że wykonałaś tą zakładkę. Dziękuje za udział w naszym wyzwaniu. Życzę powodzenia! Pozdrawiam serdecznie DT MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te szczurkowe zakładki. Moje zakładki tez pozowały z tą książką 😂

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie zakładki to ja po prostu kocham - super słodziak :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  8. on chyba jakiś horror czytał, że mu tak gały wyszły :):) - dziękuję za udział w wyzwaniu DIY. Kasia DT DIY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Fakt,ta ksiażka jest mocno szczególna, a zamieszczone w niej zdjęcia dość osobliwe:)

      Usuń
  9. Fajności :) Zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ODLOTOWY! :D
    po prostu skradł moje serce :D

    OdpowiedzUsuń