środa, 22 kwietnia 2015

123

  Bez tytułu, trochę oderwane zdania pewnie będą. Nie wiem czy będe umiała wrócić tu.
Nie pisałam nic ponad rok.... Czasem zaglądałam na inne blogi. Takie piękne rzeczy tworzycie..
W lutym zeszłego roku zmarła moja mama, nagle. Dzień po urodzinach mojej córki....
 Zleciało jak biczem strzelił. Czas ucieka w zastraszającym tempie, wydaje mi się że im jesteśmy starsi tym prędzej....
**
Książki przeczytane w lutym i marcu 2015r :
Harlan Coben-"Bez śladu"
Agata Christie-"Mężczyzna w brązowym garniturze"
Irena Matuszkiewicz-"Seryjny narzeczony"
Harlan Coben-"W głebi lasu"
Ta część o ksiażkach do uzupełnienia. Możę fotki okładek dodam...

2 komentarze:

  1. Dwa lata temu zmarła moja mam też nagle. W sumie ze wszystkim zostałam sama. Pogrzeb i masę spraw do załatwienia ech no życie. Fajnie, że znowu jesteś z nami -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń