niedziela, 30 kwietnia 2017

154. Tym razem dwa...

  Tym razem mam do pokazania dwa hafty. Hafty jak to dumnie brzmi ;), to raczej hafciki są. Ale się cieszę, że udało mi się je wykonać. I ledwo zdążyłam z zamieszczeniem ich na czas. Hafciki te są efektem udziału w zabawie u Splocika pt "Swobodne haftowanie". Na kwiecień był przeznaczony zawijasek z Nr 3.
 U mnie wyszedł tak:
 
 Drugie zdjęcie to zaległy hafcik z lutego, który był w zabawie jako nr 1. Oto on :
 Teraz mam nadzieję, że kolejne będę już haftować w kolejności jak należy:)
Pozdrawiam serdecznie-Mięta  
                                                                                                      

5 komentarzy:

  1. fajne hafciki :) Zaczynam nr 4 teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te Twoje ornamenty. Ja poszłam w brązy i też mam już komplet:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam haftowanie na ciemnym tle.
    To już nie dla moich oczu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń