sobota, 12 sierpnia 2017

160. Szósty z sześciu


    Z dużym opóźnieniem ale jest, ostatni zawijasek krzyżykowy. Szósty z sześciu w zabawie u Splocika- Swobodne-haftowanie . Takie opóźnienie wynikło u mnie z powodu dłuższych wyjazdów wakacyjnych. Już wróciłam, i poza ewentualnymi wyjazdami weekendowymi nigdzie się w najbliższym czasie nie wybieram.



Teraz czeka mnie zagospodarowanie wszystkich zawijasków. 
***
Teraz zdjęcie, które zrobiłam nad morzem 
 Całkiem sporo osób gdy słońce zachodziło,puszczało takie lampiony. Niektóre bardzo daleko i wysoko poleciały, inne tuż przy brzegu do morza wpadały. 
**
Mam też pytanie, może ktoś wie jak nazywa się ta roślina/kwiat ?Trochę podobne kwiaty do dzikiej róży,ale zupełnie inne liście.
 

Pozdrawiam serdecznie :)-Mięta

6 komentarzy:

  1. Hafcik wyszedł ślicznie. :)
    Mały poślizg, ale zmieściłaś się w czasie. :)
    Cieszę się, że wzięłaś udział w mojej zabawie.
    Teraz czekam na efekty końcowe.

    Widoki na niebie mogą być różne i nie koniecznie muszą to być chmury, tęcza, czy błyskawice. :)))

    Ten kwiatek, to Hibiskus syryjski Ardens.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za podanie nazwy tego krzewu. Strasznie mi się podoba jak kwitnie.

      Usuń
  2. Hafcik śliczny. I kolorystycznie zbliżony do zdjęcia niżej.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawijaski bardzo misterne, ja raczej bym się takiej pracy nie podjęła, więc wyrazy uznania dla autorki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń