wtorek, 28 marca 2017

152. Pierwszy z sześciu


   Zrobiłam swój pierwszy hafcik w zabawie u Splocika- Swobodne haftowanie . Faktycznie jest to nr.2  przeznaczony na marzec, lutowego  powoli też przybywa. Moja wersja wygląda tak:
  Niestety mój telefon nie pokazuje w zdjęciach odpowiednich kolorów. Kanwa jest granatowa o taka , a mulina mocno czerwona,niestety bez numeru.
    Po wczorajszym zimnym poranku i wietrznym popołudniu, dziś u mnie zrobiło się cieplutko,widać że budzi się Wiosna. Wszystkim życzę samych słonecznych dni:)
Pozdrawiam zaglądających-Mięta 

6 komentarzy:

  1. Na moim ekranie haft jest mocno czerwony i bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda hafcik czerwony na ciemnym tle.
    Czerwony kolor jest dość trudny do fotografowania (zależy od tła), więc nie obwiniaj siebie.
    Wykonałaś haft marcowy zgodnie z naszym ustaleniem i mam nadzieję, że zaległość lutową szybko nadrobisz.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te wzorki. Spróbuję jednak do Was dołączyć:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń