piątek, 22 września 2017

164. Szydełko tunezyjskie-lekcja 3

    Witam:)

    Dziś szydełko tunezyjskie dla początkujących odsłona trzecia. Tym razem zadaniem był- enterlac .
Ponieważ na te lekcje nie kupuję nowych włóczek, tylko wyrabiam różne takie pozostałości,więc moja praca nie jest duża. Tylko jedna łapka kuchenna :( 
Strasznie podobają mi się poszewki na poduszki wykonane tą techniką, myślę że może się za nie kiedyś zabiorę, jak będę miała luźną gotówkę;) Teraz muszę pomyśleć nad następnym zadaniem.

***
Książkowo przeczytałam "Dom sióstr"-Charlotte Link. 
Jest to wielowątkowa powieść tocząca się współcześnie i w przeszłości. 

Pewna para prawników z Niemiec Barbara i Ralf wyjeżdża na Boże Narodzenie do Anglii. Mając nadzieję,że z dala od rodziny uda im się naprawić swoje małżeństwo. Już pierwszego dnia zostają odcięci od świata poprzez nagłą śnieżycę.Nie mając zapasów,bez prądu i ogrzewania szukając czegoś by napalić w piecu, bohaterka znajduje dziennik nieżyjącej już wcześniejszej właścicielki posiadłości,którą właśnie wynajmują-Frances Gray. Zaczyna czytać i ....
Bardzo mnie wciągnęła ta historia, a raczej dwie. Kryzys współczesnego małżeństwa zszedł na drugi plan, przy niesamowitej historii angielskiego rodu z dwiema wojnami w tle i pewną tajemnicą.
Troszkę więcej u mnie na "Lubimy czytać
Zdjęcie okładki pochodzi z internetu.

Pozdrawiam wszystkich-Mięta

13 komentarzy:

  1. Piękna łapka!
    Domu sióstr nie czytałam ale pożyczyłam z biblioteki tą książkę w wersji audio. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łapka wyszła super 1 Robiłaś ją od środkowego kwadratu ? Tak wygląda . Pozdrawiam , Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna łapka . Książkę czytałam, ale mnie jakos nie porwała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z książkami fajnie jest,że nawet jak się któraś nam nie podoba to i tak można na jej temat porozmawiać:)

      Usuń
  4. Ty myślisz o poduszce, a ja o łapce :-)
    Podoba mi się Twoja łapka!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzorek na lapce Piekny no i sama lapka Suuper :)) A ksiazka ojjj zaciekawilas mnie bardzo :))) Mysle ,ze sie skusze na nia :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza łapka i najważniejsze, że wzór opanowany :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie ta podkładka wygląda :) A poszewka faktycznie byłaby przepiękna w takim wzorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna łapka.Miałam kilka szydelek tunezyjskich,ale rozdalam. Ta technika jakoś nie przypadła mi do gustu.Przeczytalam dwie książki LLink.Świetnie pi yjsze

    OdpowiedzUsuń