poniedziałek, 30 kwietnia 2018

183. Warkocz i zakladka

Witam:)
    W marcu tematem 10-tego zadania ze wspólnych lekcjii Szydełka tunezyjskiego były warkocze. Niestety nie udało mi się zakończyć zadania. Niteczki miałam, nawet zaczęłam, dwa razy prułam,czyli wzorek mocno cwiczyłam, ale jakoś mnie nie wciągnęło.I niestety utknęłam, mam tylko tyle :
 Na pewno zamierzam skończyć. I wtedy pokażę.

   Teraz z innej beczki. U Magdy trwa  "Zakładkowy zawrót głowy" Tematem na kwiecień były babeczki :) 

 Tak wygląda moja zakładka 

Wszystkim życzę udanego majowego weekendu :) 
Pozdrawiam serdecznie-Mięta :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo intrygująco wyglądają te zielone warkocze. Bardzo jestem ciekawa efektu finalnego.
    Zakładka wygląda bardzo apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna jest ta zakładeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w domu szydełko tunezyjskie ale umiem tylko podstawowy wzorek, więc jestem pod wrażeniem Twoich udziergów. Zakładka super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta zakładka jest śliczna :) drobna, ale jaka słodziutka... ;) podziwiam! - tym bardziej, że sama na temacie babeczek po prostu poległam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warkocze wyglądają na skomplikowane - ale widać, że są - więc chyba zaliczyłaś ten etap. Ja bym Ci zaliczyła :)
    Zakładka pełna słodkości.

    OdpowiedzUsuń