czwartek, 30 sierpnia 2018

194. "Hafty i Przysłowia" w sierpniu.

Witam :)
Straszne mam zaległości ,obiecuję ,że nadrobię. Dziś szybciutko.

  W sierpniu u Splocika takie przysłowia do wyboru się pojawiły:
1. Śierpień pogodny jest dla winogron wygodny.
2. Dużo grzybów sierpniowych, dużo zawiei śniegowych.
Dodatkowym ściegiem był ścieg krzyżowany.

Ja wybrałam przysłowie drugie.Lubię spacery po lesie , i uwielbiam grzyby...jeść:) Co do zbierania, nie znam sie na nich wcale. Jedyne grzyby, które rozróżniam bez problemu to muchomory:)
I dlategu mój hafcik wyglada tak :
Dodatkowy ścieg jest wykonany niebieską muliną cieniowaną ,jest to ścieg zakopiański, imituje sierpniowe często zmienne już niebo.
Pozdrawiam serdecznie-Mięta.

4 komentarze:

  1. Śliczny hafcik :)
    Z grzybami mam podobnie - znam tylko muchomorki, ale też nie jem grzybów.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki super hafcik, śliczne są te Twoje muchomorki. A z grzybami mam tak samo, nie zbieram bo się na nich nie znam, za to jeść lubię :)

    OdpowiedzUsuń