sobota, 2 lipca 2011

67. Kapusta , a wyobraźnia .

 Kapusta na pierwsze spojrzenie jakoś nie kojarzy się zazwyczaj z kreatywną wyobraźnią, chyba że myślimy o zupie lub czymś innym do zjedzenia . Ja znalazłam  jak zwykle zupełnie przypadkiem ,coś takiego :
Czy wam kogoś ta fotka przypomina ? Dodam, że do stworzenia tego dzieła , użyta została wyłącznie kapusta !! Polecam obejrzeć inne  fantazje z kapusty  .


Ps.
Z innej  beczki :
Z powodu pobytu w sanatorium z córką , nie wyrobiłam się czasowo z czerwcowym projektem (projekt 12/12) Więc mam do zrobienia w tym miesiącu dwa .Ten co będzie i zaległy. Gdyby doba była z gumy.....;-)
Pozdrawiam wszystkich zaglądających :-)

4 komentarze:

  1. Ja też jestem spóźniona:(
    Może uda nam się szybko nadrobić?

    OdpowiedzUsuń
  2. DACIE RADĘ!
    A sztuka kapuściana świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie do wiary, jak seksowna może być kapusta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zakasać rękawy i wziąść się do roboty ;-)

    OdpowiedzUsuń