środa, 12 października 2011

82.Będę wyszywać bombki

  W 2009r brałam udział w świątecznym SAL-u . Późno się wtedy zapisałam, potem mało czasu miałam i na tamto Boże Narodzenie haftu choinki nie zdążyłam skończyć, więc  zostawiłam ją w szufladzie i zapomniałam....  Skończyłam choinkę dopiero na święta w 2010 r . A aparatu żeby zdjęcia zrobić dorobiłam się dopiero w styczniu tego roku . Jak na jeden haft to strasznie długo zeszło z jego pojawieniem się :-(
   W tym roku dostatecznie wcześnie zdążyłam się zapisać do udziału w Świątecznym SAL-u 2011  . Mulinki już do mnie dotarły ,wiec zabieram się do pracy .Takie będą kolorki przewodnie :

Trzymajcie za mnie kciuki aby w tym roku wszystko było na czas .
***
Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze :-)

4 komentarze:

  1. Myślę, że te kolory będą pięknie wyglądać na takim tle!

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia i czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za namiar na chomika :) kciuki będę trzymać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że będziemy razem wyszywać :))

    OdpowiedzUsuń