niedziela, 9 października 2011

80. "Podaj dalej" -zakończenie

  Popieram Marzycielkę, która napisała kiedyś , że 365 dni to za długo i zmieniła zasady swojej , następnej edycji zabawy "Podaj dalej" . Według mnie miała rację ,ponieważ gdy ma się tak długi czas na realizację to przychodzi milion pomysłów do głowy co zrobić w prezencie, jednocześnie wiedząc, że się ma jeszcze dużo czasu. Pomysły w głowie się zmieniają ,a czas nieubłaganie ucieka. Jeszcze jak dojdą nie przewidziane wydarzenia czy choroby, co zazwyczaj każdemu w domu się zdarza w ciągu roku mniej więcej kilka razy lub częściej , wtedy prace "nie konieczne" się odkłada na później ,bo jeszcze tyle czasu się ma...aż nagle człowiek się budzi ....gdzie ten czas minął ? To nie skończone, tamto nie zrobione, inne w kolejce czeka...Czy wy też tak macie ? Na szczęście wyrobiłam się czasowo , choć dziewczyny dłuugo czekały ...
 Wszystkie paczuszki doszły do adresatek , więc  mogę wstawić fotki prac jakie wysłałam do 3 osób w ramach mojej edycji zabawy "Podaj dalej". Wykonałam po trzy komplety , składające się z trzech rzeczy ,dla trzech osób. Pomysł na takie trójki ściągnęłam od Karoli :-)
Niby te same komplety, a jednak nie takie same ...

1 .Zakładki w rozmiarze xxl - książki czy albumy bywają w różnych rozmiarach ;-)
 
2 . Chusteczniki ....jesienią bywają pomocne..

3. Zawieszki serduszka :  zastosowanie dowolne :-)

8 komentarzy:

  1. Piękne zestawiki! Moja zakładka już mieszka w książce frywolitkowej :) chustecznik w torebce, serduszko wisi na biureczku, bo szkoda mi go do torebki czepiać ;P a słodkości wchłonięte pospołu z rodzinką :D
    Jeszcze raz pięknie Ci dziękuję za te cudeńka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zestawiki przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też dziekuję za super prezenty :D to była strasznie miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wam dziękuję za pochwały :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piekne i nietypowe zakładki

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz bardzo dziękuję za przemiły prezent :)
    Czy mogę zamieścić Twoje zdjęcia u siebie? Mój czytnik kart nadal się nie znalazł buuuuu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Aneladgam-pewnie ,że możesz .
    Tylko one nie są takie ładne,jak TY robisz .

    OdpowiedzUsuń