poniedziałek, 2 stycznia 2012

92. Już mamy Nowy Rok...

  Mamy już Nowy Rok 2012. Oby był lepszy od poprzedniego! U mnie zakończył się niepokończonymi kilkoma pracami . To chyba jedna z najgorszych moich wad, zaczynam nowe prace gdy inne leżą niepodokańczane i czekają na zmiłowanie... Postaram się w tym roku kończyć co zaczynam, i skończyć te rozpoczęte w zeszłym. Na pierwszym miejscu muszę skończyć bombki ANN, ze świątecznego SAL-u 2011  Kupiłam taka kanwę, że te bombki stają się gigantyczne to i "oprawa" dla nich musi być odpowiednich  rozmiarów,he ,he ..(zdjęcia za jakiś czas)
   W zeszłym roku spóźniłam się na zabawę Tusalową , jednak pomysł mi się na tyle spodobał , że sama sobie zrobiłam taki słoiczek jak pisała Cyber Julka. W grudniu były u Niej zapisy na zabawę , na następny rok . Tym razem zdążyłam zapisać się w terminie :-)


Daty nowiu w roku 2012:
- 23 styczeń,
- 21 luty,
- 22 marzec,
- 21 kwiecień,
- 21 maj,
- 19 czerwiec,
- 19 lipiec,
- 17 sierpień,
- 16 wrzesień,
- 15 październik,
- 13 listopad,
- 13 grudzień.

 Słoiczek pozostanie ten sam, jednak na nowo go ozdobię. Ozdoby z zeszłego roku poodpadały, klej chyba nie odpowiedni był :-( (fotki niebawem :-p)
Wszystkim znanym i nie znanym posiadaczom blogów, życzę w Tym Roku wszystkiego najlepszego , zwolnienia tępa  i znalezienia czasu na swoje hobby !!

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!! Hahaha ja też zawaliłam świąteczny SAL ale nie poddaję się i dalej siedzę nad moim haftem :)))) Powodzenia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w Nowym Roku. Wszystkiego dobrego Ci życzę i dużo nowych pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia:)....wszystkiego naj w nowym 2012,nowych wyzwań,wielkiej weny i ciekawych pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczności w Nowym Roku!!!

    A zdjęcia mozaikowe można robić na tej stronie:
    http://bighugelabs.com/mosaic.php

    Trzeba się zarejestrować(darmo) I można działać :D

    OdpowiedzUsuń