wtorek, 21 lutego 2012

97. Po trochu...

 Moje szydełkowe wytwory z ostatniego czasu :
1. piesek Reksio, trochę mało podobny do oryginału ...

wzór pochodzi z blogu  Robótkowe szaleństwa
2 .Miś koala -luźna interpretacja oryginału
Wzór zaczerpnięty z tego blogu . Tłumaczeniem podzieliła się Just-in na  Wizażu .Tam można wspólnie szydełkować maskotki :-)
3. Lutowe wyzwanie tegorocznego projektu 12/12  to szydełkowe serduszko ,moje wygląda tak:
 a to drugie w trakcie pracy....
Powinny być trzy w komplecie.Wzór z czasopisma"Diana Robótki" 3/2005
***
I na koniec fotka Tusalowego słoiczka , ponieważ dziś jest lutowy nów księżyca ...fotka sama w sobie nie ciekawa,nawet jednego x nie postawiłam w tym miesiącu,tak jakoś wyszło :(

Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

5 komentarzy:

  1. Kapitalne twory szydełkowe. Mis rozwalił mnie na łopatki:-)
    Pozdrawiam ciepło

    Czy mogłabyś zlikwidować weryfikację słowną? Można dostać oczopląsu:-((

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam , że u mnie jest jakaś weryfikacja ...
    Zaraz poprawię :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne i reksio Ci super wyszedl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koala jest czadowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny Reksio i koala też :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń