poniedziałek, 4 czerwca 2018

186. Fotograficzny alfabet-C


   
              Witam:)

    Jest takie przysłowie: "Jak się człowiek śpieszy, to się diabeł cieszy". Coś w tym jest. Poprzednio nadmieniłam, że u Splocika natrafiłam na fajną zabawę organizowaną przez Czarną Damę , dotyczącą pewnego rodzaju zdjęć. Ponieważ byłam spóźniona i miałam wyjazd, więc wszystko szybko, wszystko naraz i nie doczytałam wszystkich założeń. I pokazane przezmnie ostatnio fotki musiałam usunąć. Ostatecznie do Czarnej damy poleciał inny komplet zdjęć.

Oto literka"C"





 
I moje znaleziska:
jedzenie-czereśnie
 
fauna/flora-chabry




w domu-czapka
           
na ulicy-cegły
  Ciekawe w tej zabawie jest nie tylko polowanie na literki z aparatem. Bardzo dużym wyzwaniem jest zrobienie zdjęć tych samych rzeczy, co pomysłodawczyni zabawy, z równoczesnym odmiennym pomysłem od innych uczestniczek. Zobaczymy co będzie dalej.W tym tygodniu szukamy "D"
Pozdrawiam serdecznie-Mięta :)

4 komentarze: