środa, 5 grudnia 2018

211. Szydełkowe sakiewki

Witam:)

    Zawsze chciałam dla dzieci zrobić kalendarz adwentowy. I jakoś zawsze przypominałam sobie o tym za późno. W tym roku na stronie DIY -zrób to sam  na początku listopada  zostało zamieszczone wyzwanie z Cyklicznego Szydełka-adwentowe sakiewki. Pomyślałam-" czasu sporo może zdążę" i mimo,że moje dzieci już chyba za duże na takie kalendarze, to słodycze a przede wszystkim -czekoladę uwielbiają :) Zrobiłam tylko jeden,więc syn stwierdził, że zadowoli się odpowiednio dużą czekoladą ;)
Woreczki -sakieweczki , jest ich 24 sztuki:
 Tu ponumerowane  
A takie bez ładu i składu wiszą sobie na złotych gałązkach ;)
 
Moje woreczki-sakieweczki zgłaszam do 

i banerek :)
 

Pozdrawiam serdecznie-Mięta

13 komentarzy:

  1. Fajne te sakiewki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne sakiewki. Szczególnie ta w ukośne pasy wpadła mi w oko. Ja chyba jestem za leniwa do takich projektów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne kolorowe!!! Wow, extra są! Cieszę się bardzo, że wziełaś udział w zabawie Cyklicznego Szydełka i udało Ci się zrobić taki wspaniały kalendarz adwentowy. Dziękuje i pozdrawiam DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sakiewki i super pomysł:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo nietypowy pomysł na kalendarz,wygląda super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, jeszcze nie widziałam takiego kalendarza
    jukkyart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń