środa, 30 stycznia 2019

222. Kółko i krzyżyk a może warkocz ?

Witam :)

      Ostatni już dzwonek na pokończenie prac przeznaczonych na Styczeń.  Dziś pokażę pracę, która teoretycznie zaczęła się w zeszłym roku i była w planie koniecznie do skończenia w tym miesiącu. Chodzi o...
   ....o grudniową , osiemnastą już lekcja z edycji -Szydełko tunezyjskie dla poczatkujących. Nie należała ona do najłatwiejszych. Tematem były wzory warkoczy i ażurów. Beva wybrała wiele ciekawych propozycji. Bardzo podobał mi się projekt Kim Guzman , jednak nie miałam tyle włóczki i jakoś chęci w grudniu  mi brakło :( 
Więc postanowiłam zrobić coś dużo mniejszego. I skorzystałam z innej propozycji ,darmowej lekcji na Youtube : 

 
  Dzięki tej lekcji udało mi się wykonać taki kawałek imitujący dzianinę drutową... 
 

 A dokładnie dwa  kawałki. Z których powstały mitenki.
  Zdjęcie gotowej pracy zrobione godzinę temu, nie wyszło za dobrze.Wszędzie w mieszkaniu mam trochę jakby żółtawe światło. Nie widać wzorku, i kolor nie taki, włóczka jest ta sama co chusta z wcześnijszej lekcji.
 Najwyrażniej do takich zdjęć potrzebne jest światło dzienne. No cóż, może kiedyś uda mi sie zrobić lepsze zdjęcie na dworze.

Te pracę zgłaszam również do :

#55 CYKLICZNE SZYDEŁKO - Szydełkowy plan na rok 2019


Pozdrawiam serdecznie -Mięta:)

6 komentarzy:

  1. Czerwony kolor generalnie jest trudny do fotografowania.
    Mitenki wyszły całkiem fajnie.
    Jesteś już mistrzynią w tunezyjskim szydełku.
    Dawno temu próbowałam, ale coś mi nie wychodziło i z tamtego czasu pozostało mi tylko szydełko.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo, staram się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe! Fajnie że udało Ci się ukończyć zeszłoroczny projekt - świetna robota! Dziękuje również że podzieliłaś się nim razem z nami na Cyklicznym Szydełku. Pozdrawiam serdecznie i życzę wytrwałości w dalszych dziergankach. DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne mitenki. Już dodałam link.

    OdpowiedzUsuń