środa, 6 lutego 2019

225. Troszkę o książkach .

Witam :)

    W tym roku również tworzę listę przeczytanych książek, jak w latach ubiegłych. Jest TU .
Czyli na odzielnej stronie pod tytułem"Wyzwanie czytelnicze 3650 stron".  Nie chce mi się nowej strony tworzyć, więc nadal podpięta jest pod wyzwanie u Ani Jacewicz , jak w ubiegłym roku. Być może jednak to zmienię. Zeszły rok nie był udany pod względem ilościowym. Ale przecież nie o to chodzi by bić jakieś cudze rekordy, choć to miłe jak się uda. Ważne by po prostu znaleźć choć trochę czasu dla siebie i książek jakie się lubi, a jeśli przy tym uda nam się własny, nawet mały plan wykonać, to będziemy z tego dumni:) 
   Notatki na temat ksiażek będę się starała zapisywać na bieżaco, ale nie wiem jak z tym będzie. Ostatnio jakoś wiecej audiobooków słucham, gdy mam ręce jakąś robótką zajęte :) W każdym bądź razie przy pozycjach z listy są odnośniki do moich półek na "Lubimy Czytać", tam w każdej chwili mogę książke dopisać, nawet jeśli ją czytałam dużo wcześniej  :)
 I tak, teraz odnośniki też podałam, gdyby ktoś chciał zerknąć :)

Na ten moment mam zapisane na razie dwie pozycje są to:

1. 1. " Wiedźma z Wilżyńskiej Doliny"- Anna Brzezińska-  LC 
2. "Ostatni raz"- Hilary Norman-    LC 
Pozatym wysłuchałam : 
-  "Ania z Zielonego Wzgórza"- Lucy Maud Montgomery -do posłuchania tutaj . Córka właśnie czytała jako lekturę, to też sobie z chęcią przypomniałam, ulubioną postać książkową z młodzieńczych lat :)
-  "Pies Baskervillów"-Artur Conan Doyle, niesamowita historia z udziałem słynnego detektywa, Sherlocka Holmesa :) Są trzy części,
 tu pierwsza , tu druga , tu trzecia .
-"Zagadka Błękitnego ekspresu"-Agata Christie dostępna tutaj .

Pozdrawiam serdecznie- Mięta




10 komentarzy:

  1. Ja lubię brać udział w rożnych wyzwaniach książkowych. Na niektórych stronach można wygrać książki za udział. Za przeczytanie w zeszłym roku 52 książek wygrałam tyle samo :)
    Z Twojej listy znam tylko Anię (ale kto nie zna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O..to ciekawe:) Ja na takie jakoś nie trafiam :/

      Usuń
  2. Czytam ile się da, ale w tym roku pierwszy raz biorę udział w wyzwaniu czytelniczym. Głównie z ciekawości. Z prezentowanych książek ostatnie znam bardziej z filmów, ale warto by do nich wrócić i poczytać. W końcu książka, to książka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytam bardzo dużo ale nie lubię brać udziału w żadnych wezwaniach:) A Ania to moja ulubiona książka i film:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabawne też ostatnio sięgnęłam podczas robótkowania po audiobook "Ania z zielonego Wzgórza" i "Ania z Avonlea",do tego wysłuchałam Kasi Nosowskiej "A ja żem jej powiedziała"polecam.
    Przeczytałam również Sofii Lundberg "Czerwony notes"o przemijaniu i wspomnieniach,szczerze polecam,warto ją przeczytać.
    Serdeczności zostawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam bardzo dużo, ale nie dokumentuję i nigdy nie wiem ile przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja listy robię choćby dlatego,żeby pamiętac co przeczytałam.Wcześniej sie zdażało,ze bralam ksiażkę z biblioteki a po kilku stronach.."przeciez ja to niedawno czytałam" ;)

      Usuń
  6. Kryminały i fantastykę uwielbiam :-)
    Kurs na kartkę z rozsuwanymi bokami znajdziesz tutaj :
    stempeleinmaleins.blogspot.com/2019/02/ziehkulissen-karte.html
    Ja zmieniłam rozmiary zarówno dużej kartki, tej z lalami na moim blogu ,jak i wielkanocnej - złożona ma wymiar 10,5 cm x 14,5 cm . W razie pytań służę pomocą ;-)

    OdpowiedzUsuń