poniedziałek, 23 marca 2020

288. Kobieta potrafi...

Witam:)

    Jak to bywa w życiu w najmniej odpowiednim momencie psują się ważne rzeczy. Mojej córce odmówił posłuszeństwa jej laptop, i musimy dzielić się moim.Wprawdzie mój też do najmłodszych nie należy. Mam nadzieję, że obecny kryzys przetrzyma mimo, że musi teraz dłużej pracowć.Tego typu problemy zapewne nie tylko u mnie, więc nie ma co marudzić, tylko czas przejśc do głównego tematu .
   Kolejny miesiąc zabawy Rękodzieło i przysłowia u Splocika 

i kolejne dwa ciekawe przysłowia do interpretacji:

1. Kobieta zrobi z niczego kapelusz, sałatkę i scenę małżeńską.
2. Kiedy żurawie wysoko latają, prędkiej się wiosny ludzie spodziewają.


Na żurawiach się nie znam zupełnie, i dlatego tylko pierwsze zostało wzięte pod uwagę. 

Oto dzisiejsze menu :
Na przystawkę .... kapelusz :
 
 Kapelusik /igielnik. Zrobiłam na podstawie  instrukcji Ody :   http://www.montowniaody.pl/2019/02/igielnik-kapelusik-z-pyty-cd.html  
Bardzo dziękuję za udostępnienie :)

Danie główne...proponuję  Sałatkę Marcową 

Na deser polecam serdecznie - "Sceny małżnskie" komedię z 1954 r :) 

**
Igielnik zgłaszam również do wyzwania - "Pracownia 2020- Wyzwanie nr 2 , na blogu Świry Rękodzieła

Życzę wszystkim wytrwałości w tym trudnym dla nas wszystkich czasie i zdrowia, by każdego te paskudne wirusy omijały wielkim łukiem.
Pozdrawiam serdecznie -Mięta 

17 komentarzy:

  1. Pomysłowy i piękny igielnik.Ma się talencie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna interpretacja przysłowia w całości!
    Chyba ściągnę pomysł (do czego dobrowolnie się przyznaję :)
    Kapelusik extra.
    Ja w obecnej sytuacji mam ogromny problem z koncentracją - nie mogę się skupić ani na czytaniu książki, ani w robótkach. Nie ma mowy o kreatywności, a w zwykłym odwzorowywaniu mylę się wielokrotnie.
    Ale nie możemy się poddawać.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Problemy mogą wynikać ze stresu, za dużo ciężkich myśli..ja spać po nocach nie mogę:(

      Usuń
  3. Fantastyczny kapelusik/igielnik. :)
    Wspaniale zinterpretowałaś przysłowie dodając propozycje dania głównego i deseru. :)))
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kapelusik i bardzo praktyczny.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dość, że śliczny kapelusik, to jeszcze piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha świetny kapelusik :) w uroczym kobiecym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj te laptopy - zawsze odmawiają posłuszeństwa wtedy, kiedy są najbardziej potrzebne. Świetny kapelusik, a z tymi szpilkami wygląda jak dla prawdziwej damy.
    Niestety, wirus namieszał w życiu i w planach niejednego z nas. Dlatego dzisiaj zapraszam Cię nieśmiało na mojego bloga na notkę - https://na-sciezkach-codziennosci.blogspot.com/2020/03/1122-wirus-pozytywnych-mysli.html . Mam nadzieję, że przypadnie ona innym do gustu
    Pozdrawiam ciepło w ten trudny czas

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny igielnik :) Dziękuję za udział w wyzwaniu :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny! Aż żal byłoby mi wbijać w ten kapelusik szpilki... Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń