poniedziałek, 18 maja 2020

301. Podkładki ze sznurka

Witam:)

  W miniony piątek (15.05) brałam udział w livie na fb  grupy Świry rękodzieła inspirują prowadzonym przez  Ulę. Robiłyśmy podkładki pod kubek ze sznurka.  Szydełkowe podkładki potrafię robić od wielu,wielu lat. Jakby się zastanowić to chyba od dziecka. Ale nigdy nie robiłam ze sznurka. Po za tym w sympatycznym towarzystwie szydełkuje się dużo przyjemniej niż samemu :)
Sznurek miałam w domu, w dwu kolorach szary i jakby kremowy. Dostałam kiedyś dawno i sobie leżał i leżał. Nawet już nie pamiętam kiedy i od kogo. W czasie spotkania wykonałam dwie sztuki szare o takie:

 
  Mają 9,5 cm średnicy . Jednak te szydełkowało mi się okropnie. Sznurek nie był gładki,tylko miał takie jakby wystające mini włoski niezbyt przyjemne w dotyku. Cały palec od lewej dłoni miałam czerwony, a na dodatek trafił mi się supeł ... 
Później zrobiłam z drugiego koloru i ten mimo, że też ma takie włoski to już był bardziej miękki. Pierwsza taka sama jak szara, druga zupełnie inna. Te mają 11 cm średnicy.

 
I wszystkie razem:


Niżej zdjęcie z kubeczkiem. W tle pojemnik (mam dwa takie) które dostałam w wymiance kopertowej od Czarnej Damy :)

 

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

26 komentarzy:

  1. Ale fajne są te podkładki, najśliczniejsza jest ta która jest na zdjęciu pod kubeczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe podkładki. Kuszą mnie aby sobie zrobić podobne. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jak tylko masz ochotę to zrób, przydają się :)

      Usuń
  3. Świetne są sznurkowe podkładki. :)
    Bardzo dobrze Ci wyszły. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ładnie się namęczyłaś ale podkładki wyszły extra!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ładne i praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie te podkładeczki wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te podkładki! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są. Wiadomo fajnie się z kimś takie robótki wykonuje :) Z uszkami jest fajna, chociaż problemów przysporzyła ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Suuper podkladki :)) Az mi sie przypomnialo jak raz kupilam motek bawelne. Pisalo ze bio i takie tam ,a ja przy robieniu palec czerwony mialam ,szorstkie to bylo. Nigdy wiecej :))) Samych nastepnych sznurkowych prac Zycze :))) Pozdrawiam Cie Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oryginalny pomysł na takie podkładki :D
    Super się prezentują :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne prace, ta podkładka z kocimi uszkami jest boska.

    OdpowiedzUsuń
  12. So lovely! Really useful pads.
    Take care!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  13. Super podkładki, szczególnie ta z kocimi uszami :-)

    OdpowiedzUsuń