poniedziałek, 5 października 2020

330. Karteczki i motylek, i... promocja na kanwy.

 Witam:) 

  We wrześniu wymieniałyśmy się karteczkami z Hipopotamami. Mowa tu o zwierzęcej wymiance karteczkowej u Czarnej Damy. 

Ja wykonałam taką karteczkę  z baletnicą :)


 dla Kamili .

Do mnie przywędrował taki oto hipcio : 


 
Fajny, co nie ?

Jak jestem w temacie karteczek, to pokażę jeszcze taką zwykłą, która zrobiłam jakiś czas temu 


    Mimo, że w tej chwili mamy jesień to tak ciepłego początku października jeszcze nie widziałam i dlatego zrobiłam jeszcze takiego motylka z filcu: 

Jak widać motylek jest magnesem.

 Wielkanoc to wiosna, a wiosną pojawiają się pierwsze motyle .Tę karteczkę i motylka zgłaszam do zabawy Wielkanoc przez cały rok
Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

Ps..
Zapomniałabym...
   Dostałam wiadomość e-mailem,  że otworzył się nowy sklep internetowy 
Kanwa i mulina  . Jeśli ktoś by był zainteresowany, to do końca października jest 
zniżka 5% z kodem M55

14 komentarzy:

  1. Śliczne wszystkie karteczki. Motylek optymistyczny , jak miło na niego spojrzeć. Zaglądnę do sklepu. Pozdrawiam cieplutko ☘️🍄☘️🍄☘️🍄

    OdpowiedzUsuń
  2. Baletnica wymiata :) Hihi, po prostu od razu się uśmiechnęłam!
    Też lubię motywy motylkowe i często szyję je z filcu, mam ich całkiem pokaźną kolekcję, ale jakoś magnesu jeszcze nie zrobiłam.
    Miłego dnia, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny roztańczony hipopotam. Lubię takie milusińskie kartki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne kartki! Podoba mi się ten motylek. Świetny pomysł na magnesik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest ten tańczący hipcio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kartki a motylek uroczo ozdabia lodówkę i jeszcze moze przytrzymać ważne wiadomości- no super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło mi,że znowu jesteś w zabawie :)i bawisz się z nami. Motylek bardzo mi się podoba, zabieram go razem z karteczką do galerii październikowej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka z baletnicą bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń