poniedziałek, 1 lutego 2021

360. Koronkowa pandemia 1

 Witam :)

Dawno nie pokazywałam nic szydełkowego. Dziś pokażę dwie prace, ale to za chwilkę. 

  Ania wraz z Justynką  i Olą   zaprasza wszystkich chętnych do nowej zabawy, która ma dość nietypową nazwę , mianowicie "Koronkowa pandemia"- zasady i inspiracja na Styczeń  tutaj 



   Zrobiłam niewiele, na razie tylko trzy gwiazdki . Z lewej- wzorek znaleziony kiedyś w internecie. Z prawej gwiazdka według wzoru Julii Hart /Druiguna , trzecia gwiazdka,ta ciut niżej pośrodku jest według filmiku Aurelia myszka szara 



Wyszydełkowałam też takie pstrokate kocię, 
 
 
które jak widać jest zakładką ;)


   Zrobiłam na podstawie liv'a prowadzonego przez Ulę na Fb-kowej grupie "świry rękodzieła inspirują".
  Jakby ktoś chciał skorzystać ze wzorku na taką zakładkę, to jest darmowy na blogu Plączenitka ,tylko że po angielsku. 

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)





31 komentarzy:

  1. Piekne gwiazdeczki, ta po prawej trudna, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Fakt,przy słupkach reliefowych trzeba się skupić.

      Usuń
  2. Ach te gwiazdki. Super wyszły. A kocie cudowne. Takie inne, pstrokate. Nadaje mu to uroku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam taką zręczność dziergających. Piękne gwiazdki ale kot... no rewelacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny pyszczek ma kicia, fajny pomysł na zakładkę. Nigdy nie brałam udziału w wyzwaniach. A to chyba motywuje do systematyczności. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Bywa i tak,że się człowiek w terminach nie mieści.Jak za dużo wyzwań sobie wymyśli;)

      Usuń
  5. śliczne gwiazdki :) Kocur ma rewelacyjne kolory i przeurocze oczyska!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, że dołączyłaś do naszej zabawy. Gwiazdeczki urocze i gratuluję za wykonanie tej trudnej z reliefowymi słupkami.
    Kociak wg liva Uli też uroczy, widać że szydełko Cię lubi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne te gwiazdeczki. Kolorowy kotek na pewno umili niejedną lekturę.
    Pozdrawiam serdecznie, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gwiazdki zachwycają, ale kociak wywołuje dużego banana:) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Trudno znaleźć pomysł na tak pstrokatą włóczkę, wiec jest pstrokaty kociak:)

      Usuń
  9. Prześliczne gwiazdeczki, kocurka już podziwiałam na fb, świetnie ci wyszedł taki kolorowy, ja mojego dzisiaj skończę, potem zrobię tez wielokolorowego bo włoczka leży i woła :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Gwiazdeczki są prześliczne. Będą się cudnie prezentowały na choince. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne gwiazdeczki! Kotek jest fantastyczny! Bardzo podoba mi się włóczka, jakiej użyłaś, dzięki temu jest radosny :). Też miałam być na live, ale rozłożyło mnie choróbsko i nie miałam siły :(. Jak wyzdrowieje planuję nadrobić :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gwiazdki wspaniałe, kotek przesłodki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne śnieżynki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne śnieżynki i fajny kotek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne śnieżynki i urocza zakładka :-) Cieszę się, że dołączyłaś do naszej zabawy, miło że nasze grono się powiększa :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne śnieżynki. Każda inna, każda piękna! Zakładka... UROCZA!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super śnieżynki wyszły z pod Twoich zgrabnych paluszków. Fajnie, że bawisz się z nami. Im więcej nas tym raźniej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gwiazdki są śliczne i cieszę się że się dałaś dobrowolnie zarazić naszą pandemią ale przyznam, że kocię skradło Ci show, odlotowa zakładka :-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocio mnie urzekło!
    Taki trochę kreskówkowy ale cudny!

    Piękne śnieżynki! Fajnie, że się z nami bawisz!<3
    Zasypiemy świat śnieżynkami! :)

    OdpowiedzUsuń