poniedziałek, 15 lutego 2021

366. Przeczytam książkę , która.../ u Czarnej Damy :)

Witam :)

   Ten post dotyczy wyzwania czytelniczego w tym rok u Czarnej Damy .
 Chcę mieć książki pasujące w jednym miejscu. Więc jeśli przeczytam taką , która będzie pasować to będę wstawiać tutaj zdjęcia .

 

 Listę pozwoliłam sobie skopiować :

 Przeczytam książkę:

 * Której Autor ma na imię tak samo jak ja 

* Której tytuł zaczyna się na literę "Ł"

* Która ma na okładce psa

* Która w tytule ma wyraz "zawsze"

* Której imię i nazwisko autora zaczyna się na tą samą literę

"Co wiedzą zmarli "  -  Laura Lipman                      320 s

"Wyroki życia" - Laura Lipman                   304 s


* Której autor ma na imię Michał

"Księga powietrza i cieni"- Michael Gruber           496 s

* Która w tytule ma nazwę jakiejś miejscowości

* Której liczba stron przekracza 500 

* Której tytuł jest jednowyrazowy

"Jedwabnik"( 2) - Robert Galbrait 
"Czekolada"  -  Joanne Harris  
" Naturalista"    -Andre Mayne 
"Julia" -   Anne Fortier                             

"Estera"          - Kanner Rebecca  

"Wirus" - Graham Masterton 

"Gruba" -Natalia Rogińska


* Która składa się z co najmniej 2 części 









 * Która jest wydawnictwa Albatros

* Która miała swoją ekranizację 



* Która zawiera co najmniej 2 opowiadania
Arsene Lupin, dżentelmen włamywacz"- Maurice Leblanc

Opowiadania Zebrane" - Julio Cortazar-

* Której tytuł zawiera co najmniej 30 liter

Rycerze czerwono-białej szachownicy"- Bohdan Arct 

Arsene Lupin, dżentelmen włamywacz"- Maurice Leblanc - 

* Która ma zimową okładkę


Pozdrawiam serdecznie - Mięta

13 komentarzy:

  1. Super, ja tez sobie je w ten sposób robię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesting.. your reading list.
    Congratulations! You've chosen a lovely yarn!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego czytania i dobrego relaksu przy tym. Pozdrawiam cieplutko 💗❤️💗❤️💗

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe wyzwanie i do ogarnięcia. :) Ja chyba przestanę czytać o wyzwaniach bo stale mam ochotę na nowe. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wyzwania wciągają :) Szkoda,że doba nie jest z gumy.

      Usuń
  5. Ja w tym roku odpuściłam wyzwania czytelnicze, bo za dużo mam książek na półkach, które chcę przeczytać bez pośpiechu.
    Życzę Ci powodzenia w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo bardzo ciekawe wyzwanie czytelnicze. Zapiszę sobie te tytuły :) żeby nie zapomnieć. Jeszcze nigdy nie podjęłam żadnego wyzwania czytelniczego, może kiedyś podejmę. Ostatni rok jeśli chodzi o czytanie był u mnie bardzo marny, więc w tym roku postaram się poprawić.

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak sporo książek udało Ci się przeczytać pod to wyzwanie, super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Saga rodu kogoś tam to tez jakąś część przeczytałam

    OdpowiedzUsuń