wtorek, 27 kwietnia 2021

391. Dzierganie i supłanie- lekcja 4

 Witam :)

 W tym miesiącu na lekcji dziergania i supłania  u Reni 



ćwiczymy dodawanie i odejmowanie przede wszystkim we wzorach fala i zygzak. Wcześniejsze próbki miałam na drutach.Ten miesiąc mam szydełkowy. 

Moja próbka wygląda tak :

tu razem z wcześniejszymi :

Zaczęłam też robić coś, co będę kontynuować w maju ...

Skoro jestem przy szydełku pokażę jeszcze coś. 

Na blogu ART Piaskownica jednym z wyzwań w tym miesiącu, z cyklu: "Małe formy" były -podkładki/podstawki pod kubek 



Zrobiłam kilka takich :


tak wyglądają w użyciu :


Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)




 







28 komentarzy:

  1. Jakie cudne podkładki dziergane! Lubię takie bardzo.
    Świetnie się prezentują.
    Uściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe ci idzie. Podkładki wiosenne , kolorowe. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌺🌺🌺🌺🌷

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie sobie dałaś rady:) wzorów przybywa i fajnie tak widzieć je wszystkie razem:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie
    Na maj też zapowiada sie coś fajnego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super podkładki, szczególnie ta słoneczna - może przyciągnie ładną pogodę?

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      U nas dziś słonecznie, ale na majówkę zapowiadają deszcze:9(

      Usuń
  5. Kwadracików przybywa. Nowy pomysł będzie się tworzył. Podkładki super, takie dające energię tym kolorkiem. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są te dziergane podkładki i na nich herbata od razu smakuje lepiej. :)_

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się spodobały, wiosenne i piękne. Udanego weekendu😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te Twoje podkładki, a kwadracik wygląda bardzo fajnie:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wiosenne podkładki!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Cudowne cudeńka :) Chciałabym umieć robić takie piękne rzeczy!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne podkładeczki wyszły :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie szydełkowe podstawki zawsze wprowadzają taki ciepły, sielski klimat, cudo :) Pozdrawiam! Angi/DT Art - Piaskownica

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne podkładki :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art-Piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się pomysł na robienie próbek wszystkich wzorków w zabawie Renatki, w formie kwadratów. Na pewno stworzysz z nich coś wspaniałego.
    Podkładeczki pod kubki są takie słodkie, że herbata na pewno lepiej smakuje :)
    Aaa, i jestem zaciekawiona tym czarnym początkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne robótki! Może w końcu zbiorę w sobie siły i spróbuję się nauczyć je robić. Kojarzą mi się z moją babcią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szydełkowe cudeńka. Zachwyciły mnie te kolorowe podkładki, wyglądają jak wiosenne kwiaty.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super podkładki pod kubek - szczególnie żółta przykuwa wzrok.

    OdpowiedzUsuń