poniedziałek, 21 czerwca 2021

404. Zaległe różności od "Świrków..." z fb

 Witam :) 

  Jak się czujecie w te upały ? My na weekend pojechaliśmy w góry, niskie (świętokrzyskie) jednak góry, odwiedzić rodzinę. Miało być niby tam chłodniej... Było bardzo gorąco. Po powrocie ..jest jeszcze bardziej upalnie, żar się leje z nieba, godzina 14 -ta i termometr pokazuje +32 w cieniu. Tropiki dosłownie tropiki, tylko palm brak ;) 

Mam znowu zaległości z pracami do zabaw blogowych(powoli nadrabiam)

 Ale pokażę co udało mi się zrobić u "Świrków... Dziewczyny z bloga Twórcza grupa, znanego również jako "Świry rękodzieła inspirują" przeniosły się definitywnie na facebok . I są osiągalne tutaj . Nie wszystko mi pasuje na fb, ale lubię czasem wziąć udział w tak zwanym live'ie, gdzie dziewczyny krok po kroku tłumaczą i pokazują jak coś zrobić. 

 I tak, w Kwietniu(kiedy to było...)  na live'ie prowadzonym przez Ulę  ozdabialiśmy(panowie są tez w grupie) literę, każdy jaką chciał.

 Ja ozdabiałam "M"- dla mojej córki :)



Również w Kwietniu , ale tym razem z Martą, robiliśmy adresownik . 

A z Ewą - malutkie koperty, żeby ładnie zapakować karty ATC :) z tego tez tytułu była zorganizowana wymianka kart, ale o tym będzie w oddzielnym poście :)



I z Ulą szyłyśmy igielniki -kapelusze












 W Maju z Ulą - tworzyliśmy przepiśnik.

 Większość osób miała gotowe, specjalne do tego celu bazy. Ja wykorzystałam zeszyt kupiony na wyprzedaży za dwa złote i papierki jakie wtedy miałam w domu.

I wyszło mi tak:

 




Zrobiłam jeszcze z Martą -organizer na biurko :











Ćwiczyłam malowanie akwarelą z Anią  - kosmicznego tła, tu jednak farbki jakoś inną wizję miały niż ja he,he... i wyszła kosmiczna ośmiornica :)



Co natomiast się działo ciekawego(dla mnie) w Czerwcu na grupie napiszę oddzielnie ;)


Pozdrawiam serdecznie- Mięta :)



17 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace, przepiśnik uroczy i igielnik.Bardzo praktyczne prace.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    Czasami coś użytecznego też robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też żar z nieba. Ledwo funkcjonuję. Piękne prace i różnorodne :)). Dziewczyny świetne kursy robią.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i mam problem, chciałabym coś wyróżnić i napisać o tym więcej, a wszystko mi się podoba :) Może podchodząc dzisiaj nieco praktycznie wyróżniłabym organizer? Choć ta literka M bardzo mi się podoba. Wszystko piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo Kochana! Wszystkie prace cudne. Podejrzewam, że Córa z literki bardzo się ucieszyła! Nie mogę się napatrzeć na adresownik! Bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Adresownik jest dzięki tobie, jeszcze kiedyś zrobię porządny z literkami ;)

      Usuń
  6. Wspaniała różnorodność prac i wszystkie piękne.
    Pozdrawiam upalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pracowicie i kreatywnie spędzony czas :) podziwiam różnorodność!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace są rewelacyjne i widać włożone w nie serce. Kosmiczna ośmiornica jest bardzo fajna:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie prezentuje się ten przepiśnik :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne prace, też teraz robię adresownik :)
    Uroczy igielnik i kartka. A ile pożytecznych i przydatnych rzeczy zrobiłaś, pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prace są świetne, ale ta pierwsza przebija wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne prace, ale adresownik zachwyca:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, jesteś fantastycznie ześwirowana. Prace piękne, staranne, jest co oglądać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzieje się u tych "Świrów..", aż nie nadążam za nimi. Ale u ciebie widzę sporo ciekawych prac :)

    OdpowiedzUsuń