piątek, 15 października 2021

418, Kalendarz adwentowy -10

 Witam :)

To już ostatnie elementy do tegorocznego kalendarza adwentowego.  Zabawę prowadzi Splocik :)

W październiku... 

takie należało przygotować motywy :

KONIK i numer 1

SERDUSZKO i numer 5 

ŚNIEŻYNKA i numer 10
 
To moje pokolorowane elementy :
Konik na biegunach, serduszko z serduszek i lodowa śnieżynka .


A tutaj wszystkie razem od początku :


Teraz trzeba wszystko sklecić w jakąś jednolitą całość. Mamy na to cały Listopad:)

Pozdrawiam serdecznie - Mięta :)

 

11 komentarzy:

  1. Śliczne są Twoje motywy do kalendarza i jestem ciekawa efektu końcowego. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Dziękuję za udział w zabawie i cieszę się, że masz ochotę na powtórkę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne motywy, ale będzie ciekawie z tymi kalendarzami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolekcja wszystkich elementów. Małymi kroczkami do celu , brawo. Miłego weekendu 🍁🍄🍄🍄🍄

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne elementy do kalendarza adwentowego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie Ci to wyszło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądać całość:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. super, ciekawa jestem efektu końcowego. Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj będzie cudny kalendarz :) Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń