czwartek, 16 grudnia 2021

433. Chusta "Grand Papillon:

 Witam :)

Latem wzięłam udział w Cal'u na pewnej prywatnej(zamkniętej) grupie na Fb. Grupa zamknięta ponieważ dotyczy wyłącznie jednego projektu, do którego wzór był płatny. Wzór kupiła mi siostra  :) 

 "GRAND PAPILLON" to wzór autorski Skład rękodzieła- pracownia Dagmary

Włoczka połączona z projektem ze sklepu Liloppi ,

mój kolor to: Liloppi Swing Special S268- 4 nitki

Z różnych przyczyn praca nad chustą utknęła...i czekała, czekała...aż ją ostatnio skończyłam. w zasadzie prawie skończyłam. Niestety zabrakło włóczki na ostatni rządek.  Zamówiłam motek 1400.... a dziewczyny domawiały jeszcze dowijki, a ja nie... no i brakło :(  

I tak mi się podoba :)



Jak widać chusta ma kształt prawie półokręgu . I jest całkiem spora. 

 Dół, ten odcinek prosty(powiedzmy,że jest prosty)wynosi 175 cm.


Pozdrawiam serdecznie-Mięta


15 komentarzy:

  1. Przepiękna chusta. Gratuluję wykonania. Pozdrawiam przedświątecznie 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się chusta, kolorek też piekny, doczekała się i jest.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta i ma takie ciepłe kolory. :)
    Ja robiłam takie półokrągłe, a nawet 3/4 koła na drutach.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogniste kolory, gratuluję talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piękna i niezwykle oryginalna. Pozdrowionka przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna, uwielbiam takie ogniste barwy

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory chusty i sama chusta wygląda zacnie i ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna chusta:)
    Pozdrawiam serdecznie i zdrowych, rodzinnych, przepełnionych spokojem Świąt Bożego Narodzenia Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń