niedziela, 24 kwietnia 2022

449. Wędrujący zeszyt Basi .

 Witam :)

  W Styczniu zapisałam się na zabawę u Basi  , która polegała na zrobieniu wpis do zeszytu gdy do mnie trafi. Dlatego "Wędrujący zeszyt" , wędrował po kraju od uczestniczki do uczestniczki. 


Zeszyt trafił do mnie w połowie Marca od Reni . Ja natomiast wysłałam go do Eli .

  Niestety jakoś nie przyszło mi do głowy go sfotografować. Więc na wpis podsumowujący z wieloma zdjęciami zapraszam do organizatorki- TUTAJ :)

Zabawa była ciekawa i miło było mi przeczytać wpisy koleżanek przede mną :)

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa inicjatywa z tym wędrującym zeszytem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie to przypomina wpisy do pamiętnika.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja :) Pamiętam..w podstawówce się wpisywało różne specjalne wierszyki koleżankom :)

      Usuń
    2. Może trochę przypomina to wpisy do pamiętnika 😉. Też pamiętam takir wpisy z podstawówki 😉. Ale pomysł dot. Wędrującego Zeszyt nie miał nawiązywać do pamiętników 🙂.

      Usuń
  3. Sympatyczna zabawa. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajną miałyście zabawę. Hihi, kiedyś takie zeszyty w szkole wędrowały na potęgę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w zabawie 🙂. Sprawiło mi dużo frajdy oczekiwanie na powrót zeszytu, a potem czytanie wpisów, w tym Twojego. Pozdrawiam 🙂.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny - jak dla mnie to może być pusty w środku :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    មាន់ជល់

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha, zapomniałam zupełnie napisać posta:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda,że się na tą zabawę nie załapałam.

    OdpowiedzUsuń