poniedziałek, 30 stycznia 2023

497. ATC..i inne bzdurki pierdółki i paskudki.

 Witam :)

Papierowo i mediowo dziś . Czyli moje  bzdurki pierdółki zrobione w ramach zabawy na FB -grupa"Świry rękodzieła inspirują ":)

Ale na początku chciałam o czymś trochę innym. Moje wpisy blogowe to nie zawsze same śliczne jak spod igły udane prace (w zasadzie to mało takich mam)

Czasem też i coś co nie wyszło, nie udało się ..no buble  po prostu. Mój blog to w końcu pewna forma  pamiętnika dla mnie. A jednak bardzo mi miło, że zaglądacie. To podnosi na duchu  :)

 I za to, że jesteście ,wszystkim odwiedzającym bardzo dziękuję :)

 Karty ATC (Artist Trading Cards)

 -W góralskim stylu . Ewentualnie może być i folk / to temat styczniowej wymianki kart na w/w grupie.

Moje są takie :

TAZ to kolejne wyzwanie , które prowadzi Ewa. Ona to dopiero fajnie kolorowe prace ma :)

I na styczeń taki temat zadała: 




Moje prace :

T-tag.....brak (dorobię)

A- ATC 




Z- zakładka / zamiast zakładki 

U mnie jest "zamiast" Wymyśliłam, że sobie zrobię wpis do art journala. Takie różne czasem oglądam na Pinterest ...

Tylko, to że się naoglądam nie oznacza bynajmniej, że takie ładne jak tam zrobię....

I sama zrobiłam pastę strukturalną. A co!

Zrobiłam... za gęstą :/ I pędzel za gruby do maziania wzięłam.

I wyszły wpisowe paskudki ...


Wcale nie jestem zadowolona z tego co wyszło...ale za to jaką miałam zabawę...he,he.... :) Ciapałam się farbkami jak małe dziecko :) A czarny to tusz kreślarski :P  Dużo lepszy humor miałam tworząc to nie wiadomo co i po co, niż ostatnimi czasy oglądając wiadomości w tv. Doszłam do wniosku, że zredukuję oglądanie telewizji. do minimum.

Dziękuję, że do mnie zaglądacie .

Pozdrawiam serdecznie- Mięta :)

 


4 komentarze:

  1. Podziwiam ilość technik, które wykorzystujesz do robienia różnych rzeczy. Cudne ATCiaki. Sama w grudniu spróbowałam kilka ATCiakow zrobić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Człowiek całe życie się uczy i byłoby dziwnie, gdyby wszystko zawsze wychodziło idealnie. Wtedy po co byłaby nauka i czy umielibyśmy docenić to jak nam coś wyjdzie?

    OdpowiedzUsuń