sobota, 30 września 2023

520. Podaj dalej...

 Witam :)

 W marcu zapisałam się do Basi na zabawę "Podaj dalej... . (jej post styczniowy)

 Prezent dostałam już latem, a przewidziane jest dwanaście miesięcy czasu na wysłanie prezentu :)  


Basia u siebie dużo lepsze zdjęcia pokazała  ;) 

  Z pewnych osobistych powodów trochę nagięłam zasady i Basię wpisałam sobie sama jako pierwszą chętną . Nie miała nic przeciw :) I dlatego też nie ogłosiłam zabawy w lipcu, a dopiero piszę o niej teraz. Ponieważ moja przesyłka już do Basi dotarła :)

Wiem, że Basia kocha konie...

I dlatego ozdobiłam dla niej kilka rzeczy, w technice decoupage:

-skrzyneczka na herbatkę lub na coś innego
- ozdobna deseczka

-zakładka do książki





W ramach kontynuacji zabawy zostało  miejsce wolne, kto chętny na niespodziankę ?

Dziękuję, że zaglądacie.
Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

6 komentarzy:

  1. Wspaniały szal i śliczne konie, ładnie obdarowywanie się.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace i naprawdę świetne podarunki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne prace. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz dziękuję za pięknie ozdobione: pudełko, zakładkę i deskę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten konikowy zestaw. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń