czwartek, 29 lutego 2024

537. Ptaszki

To znowu ja :) 

Chyba nigdy nie napisałam tyle wpisów na blogu w jednym dniu. (to trzeci)

 Gdyby nie to, że w tym roku luty ma 29 dni, znowu bym była ze wszystkim spóźniona,  a tak jest przysłowiowe za pięć dwunasta ,ale jeszcze luty :)

Zapomniałam bowiem o jeszcze jednej zabawie, mianowicie o drobiazgach u Splocika  


dzięki pomocy Uli (prowadziła live na grupie fb) zrobiłam takie ptaszki 


Będą ozdobą na Wielkanoc. Kurczątko na pewno w koszyczku ze święconką, wróbelek jeszcze nie wiem.

Może Splocik je przyjmie jako małe dekoracje.


I już uciekam. Dobrej Nocy

Pozdrawiam serdecznie - Mięta  

godzina 23:55- 29 luty :)

17 komentarzy:

  1. Jakie one fajniutkie są :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu lutego.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są Twoje ptaszki. Nie mogłam być na ,,lajwie,, Uli, spróbuję nadrobić. Takich ptaszków jeszcze nie robiłam a są wyjątkowo proste w robocie no i atrakcyjne :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To prawda nie są zbyt trudne, a zmienianie kolorów zmienia je całkowicie :)

      Usuń
  3. Przesłodkie ptaszki, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze ptaszyny, będą piękną dekoracją w domu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne te ptaszki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze ptaszki. Miły drobiazg do koszyczka i dekoracji. Miłego weekendu 🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ptaszki, żółty będzie ślicznie wyglądał w koszyczku świątecznym ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie urocze. Właśnie przypomniała mi się sikorka, którą wczoraj widziałam wracając z uczelni. Aż żałowałam, że nie wzięłam z sobą aparatu fotograficznego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te ptaszki, moja Kornelka podziwiała wczoraj, muszę zrobić jeszcze w kolorze żółtym :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe ptaszyny :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń