piątek, 30 sierpnia 2024

543. Zaległości czerwcowe .

Witam :)

Jak w temacie...

 Czerwiec u Splocika  

1. Przysłowie  

Kto umie wygrać sam ze sobą, nie zginie nigdy.


2. Cytat  
"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił, tego czego się pragnie". - Paulo Coelho

   W czerwcu wzięłam udział  w warsztatach prowadzonych przez Sylwię Łobodę  , w Salonie Kreatywnym firmy ITD Collection mieszczącym się w Łodzi :)
Pod okiem Sylwii powstawały "Smocze księgi" . Drewniane pudełeczka/skrzyneczki. Specjalnie ozdabiane techniką mixmediową, przy użyciu pięknych papierów produkcji ITD Collection.

nasza grupka ...


  Oczywiście musiałam coś zmienić po swojemu . Każdy miał smoka na wieku, a ja nie :P Dlatego kończyłam w domu. 
Moja praca :

Wieko.  
Ćmę ulepiłam ręcznie, jest trochę nierówna. 
i środek 
Pasują mi słowa z cytatu : cieszyć się, dziecko, ciągle być czymś zajęty, domagać się.
Cieszyłam się jak dziecko będąc w grupie dziewczyn, które podzielają moje zainteresowania. Ciągle byłam czymś nowym zajęta i  domagałam się, żeby Sylwia mi pokazała co trzeba zrobić, żeby było tak jak należy :D 

Ponieważ tymi warsztatami sprawiłam sobie prezent sama na Dzień Dziecka :p ) To pracę zgłaszam też do zabawy u Renatki, gdzie...
Czyli- Dzień dziecka :)  Każdy z nas jest / był dzieckiem. :)
***
książkowo:

1. "Koneserzy kolejnego dnia" - Artur Andrus
Opowieść o niesamowitej parze artystów Alicji Majewskiej i Włodzimierzu Korczu. Polecam :)

2. " Królowie bajek ". Opowieść o legendarnym studiu filmów rysunkowych - Leszek K. Tylko, Karol Vesely
O miejscu, gdzie wszelkie cudne wieczorynki z moich lat dziecięcych powstały i ludziach , którzy włożyli w nie nie tylko czas pracy ale i serce :)

3. " To zwierzę mnie bierze" - Adam Wajrak
O zwierzętach. Dużo o ptakach, w tym o różnych dzięciołach i ich zwyczajach. Ciekawa :)


Pozdrawiam serdecznie -Mięta :) 







9 komentarzy:

  1. Tamten komentarz był nie dokończony, więc nie puszczaj go.
    Piękna skrzyneczka :)
    Cieszę się, że nadrabiasz zaległości. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło m, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu mnie zaskoczyłaś- cudne pudełeczko powstało,trochę mroczne i tajemnicze-czyli takie jak lubię:) Piękne! dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa i jednocześnie niezwykła praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ciekawe pudełko. Ćma do niego lepiej pasuje niż smok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna wyszła Ci ta skrzyneczka - jesteś indywidualistką :)
    Czytałyśmy obie w podobnym czasie Koneserów dnia.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie nudzisz się :) dużo się u Ciebie dzieje :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń