wtorek, 30 stycznia 2018

177. Zakładki

Witam:)
Zapisałm się do jeszcze jednej zabawy, która polega na wykonaniu  zakładek do książek. Po informację zapraszam do Magdy .  Zabawa nosi tytuł: "Zakładkowy zawrót głowy" .
To banerek do zabawy:

A to fotka określajaca wytyczne na styczeń:

I moja wielokolorowa ,styczniowa zakładka :
 A ponieważ jest prezentem dla mojej córki(tylko na zdjęciu książka moja)to zgłaszam ją również do zabawy u Reni- Hand Made Świętuje Cały Rok : 
Wybrałam ten banerek, poniewaz żadne noworoczne postanowienia jakoś się nie chcą same spełniać,chyba za leniwa jestem, nad czym strasznie boleję ;)

Pozdrawiam serdecznie-Mięta :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo sie cieszę że do nas dołączyłaś:)
    a zakładka wyszła fajnie i na pewno umili czytanie książek.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta zakładka - pozytywnie zakręcona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna i kolorowa zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wam ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super interpretacja tematu, bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziekuję za możliwosć wzięcia udziału :)Mam zamiar dalej wymyślac zakładki :)

      Usuń