poniedziałek, 9 maja 2011

61. Piesek

   Mamy Maj i nowe wyzwanie majowe w  Projekcie 12/12  ma to być okładka  na co sobie wymyślimy. Jeszcze nie wiem z czego ją zrobię i na co będzie . Mam trochę różnych szyciowych rzeczy czekających w kolejce a nie skończonych z powodu zepsutej maszyny. Od początku Kwietnia co chwilę się coś z nią działo aż całkiem odmówiła chęci do pracy tuz przed Świętami Wielkanocnymi i dopiero dziś odbieram ją z naprawy .  Za to w ostatnim czasie, w wolnych chwilach zrobiłam takiego oto pieska : 
 Wzór na pieska pochodzi z Wizażu

5 komentarzy:

  1. Jaki słodki! Podobny jest do Reksia:)
    Jaką ma wielkość? Pewnie do 20 cm prawda? A może mniejszy jest?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniutki! I faktycznie do Reksia podobny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny :-*
    Faktycznie, jak się tak przyjrzeć to przypomina Reksia :-)
    Jak pamiętam to Reksio miał chyba jeszcze łatę na grzbiecie, może mu dorobić? I na pewno miał króciutki ogonek, a ten ma długi /pomaga mu siedzieć prosto ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki kochany stworek!!!
    Bardzo sympatycznie ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny piesiaczk :)) Kochana, czy mogłabyś raz jeszcze napisać mi swój adres na meila, udało mi się skończyć prezenty dla Was, a wszystkie stare meile mi znikły. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń