sobota, 23 czerwca 2018

189. Fotograficzny alfabet - "F"

Witam :)
   W tym tygodniu uczestniczki  zabawy fotograficznej poszukiwały wszędzie literki "F". Zupełnym przypadkiem udało mi się uzbierać najwięcej punktów :) Miałam jedno trafienie  u Czarnej Damy i  dwa powtórzenia.
  Takie oto zdjęcia zrobiłam :
Jedzenie-Fenkuł inaczej Koper włoski, Fauna/flora -Funkia, 
 

w domu- firana
 
na ulicy-felga 
Zobaczymy co dziewczyny pokażą na zdjęciach na literkę "G". Poszukiwania czas zacząć...

Pozdrawiam serdecznie-Mięta

3 komentarze:

  1. To szukaj, szukaj sama jestem ciekawa jak Wam pójdzie z ta literką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia zrobiłaś, Felga (oprócz firanki) też przeleciała mi przez myśl, ale zapomniałam o niej, gdy zobaczyłam piękne wejście z furtką do ukwieconego ogrodu i furtka przeważyła.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń