piątek, 21 września 2018

197. Fotograficzny alfabet




Witam:)
   Poprzedni wpis z muzyką, jakoś nie chciał współdziałać z edycją (chyba z dwa razy mi znikł) i dlatego będą dziś dwie notatki.Trudno, ewidentnie dziś mnie mój sprzęt nie lubi :(
   Nadal biorę udział w zabawie fotograficznej u Czarnej Damy  Tylko jakoś nic mi się nie chciało pisać więc zaległości się narobiło. Boleję strasznie nad tą okropna przypadłością, która się nazywa nicnierobienie, lub jak mawiał mój nauczyciel ekonomi -totalny tumiwisizm :( 
  Jedyne usprawiedliwienie, dopadła mnie rwa barkowa, straszne okropienstwo.
  Ostatnio pokazywałam fotki na literkę G i H . Do tej pory już jest za nami literka "R"  Niewiele już literek do końca pozostało.
  Nie będę wstawiać wszystkich zaległych, jak ktoś ma ochotę to obejrzy w Misiowym zakątku moje zdjęcia i innych uczestniczek. Róznorodność bywa często tam w gościach:) I punktacja też bywa ciekawa, raz się jest na górze listy, a raz na dole.
Ale chcę pokazać takie zdjęcia, które wysłałam do tematu fauna/flora:
I tak w koleności alfabetycznej : irbis, jednorożec, kajman, lama, malwy , niedźwiedź, oryks, pszczoła, i  ostatnie róże.
irbis

jednorożec

kajman

lama

malwy

niedźwiedź

oryks szablorogi

pszczoła

róże
      Jak widać w moim przypadku przeważa zdecydowanie fauna. Ponieważ na literkę "S" było więcej czasu niż tydzień, mam nadzieję że porządnie pogonię lenia i następne zdjęcia będą chwilkę po wpisie Czarnej damy. Oby..
Pozdrawiam serdecznie-Mięta:)

Ps. 
 Za pmoimi plecami mąż ogląda mecz. Nasi grają w siatkówkę z Argentyńczykami. Słyszę, nie za dobrze naszym idzie, ale to jeszcze nie koniec.Poczekamy zobaczymy.
Pa,pa..

2 komentarze:

  1. Ciekawa zabawa :))) I ciekawe zdjecia :))) Powodzenia w zabawie zycze :))) Co do lenia kazdy go ma :)) Na szczescie wkoncu zaawsze przechodzi :)) Co do rwy barkowej na prawde wspolczuje :(( Uwazaj na siebie ,zdrowie najwazniejsze !!! Pozdrawiam Cie Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rwy współczuję, bo ból nie jest niczym przyjemnym.
    Fotki fajne widziałam wszystkie u organizatorki.
    Znajdujesz ciekawe spojrzenia na temat.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń