poniedziałek, 24 września 2018

198. Wyrabiam resztki. Lekcja 15 -sz.t.

Witam:)

 Temat na pietnastą już lekcję - Szydełko tunezyjskie dla początkujących  zaproponowała Beva . Chodziło o taki  sposób szydełkowania, który jest wykorzystywany przede wszystkim do tworzenia kocyków, ale nie tylko. Sposób nazywa się 
"ten stitch".  
   Ja postanowiłam zrobić poszewkę na poduszkę, do której wykorzystałam  kłębki niewiadomo z kąd i jak długo u mnie leżące, w jednej gamie kolorystycznej. W zasadzie taki był pierwotny pomysł. W trakcie okazało się, że  jeden kolor musiałam zwinąć w  dwie nitki by mi grubośc mniej więcej wyszła podobna, a inny przerabiałam az w trzy. Co za tym idzie ich długość była wielką niewiadomą. Więc gdy brakło trzeba było dodać inny kolor. I dlatego też tył jest w paski. Docelowo poszewka jest na poduszkę  balkonową. Krzesła mam tam strasznie niewygodne. Poszewka wyszła spora, każdy bok ma 46 cm . 
Ponieważ jest z resztek to jej wygląd jest atrakcyjny inaczej :) 
W szarościach i robielonych niebieskościach :



przód
tył






na balkonie

Pozdrawiam serdecznie-Mięta :)


8 komentarzy:

  1. Poduszka świetnie wygląda na balkonie. Zresztą ogólnie bardzo mi się podoba i wcale nie wygląda na resztkową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle wykombinowałaś :)
    I myślę, że jest to zasługa resztek, bo gdyby nie one, to kompozycja wyglądałaby zupełnie inaczej.
    Tunezyjskie szydełkowanie coraz lepiej Ci wychodzi.
    Brawo!
    Zajrzyj do skrzynki mailowej.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      Zajrzałam i zrobiłam, co powinnam.

      Usuń
  3. Bardzo fajna poducha wyszła "przypadkiem" :)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna poducha! Dobór kolorów wcale nie wygląda na przypadkowy, wszystko ładnie się zgrało. Poduszka trochę przypomina mi malarstwo nowoczesne, ale można się też na niej dopatrzeć dachu z kominem. :)

    OdpowiedzUsuń