piątek, 23 listopada 2018

209. "Hafty i przysłowia"-Listopadowe ostatnie zadanie.

Witam:)

   Wszystko co ma swój początek ma też i koniec. Listopadowe zadanie z cyklu "Hafty i przysłowia" jest ostatnim, dwunastym zadaniem w zabawie u Splocika . Do wyboru jak zawsze były dwa przysłowia:

1. Uprzejmość jest cennym kluczem, który otwiera wszystkie drzwi.

2. Nie taki diabeł straszny, jak go malują


Jako ścieg dodatkowy,miałyśmy do wyboru dwa dowolne ściegi do tej pory poznane.

  Ja wybrałam przysłowie pierwsze.Dla mnie uprzejmość zawiera w sobie również życzliwość i grzeczność. Jakoś mam wrażenie, że cierpimy na jej deficyt ostatnimi czasy. Ponieważ jest to skarb specjalnego rodzaju, którego zdobycie dla niektórych jest nie lada sztuką. Więc potrzebny jest klucz....złoty klucz.Później trzeba poszukać odpowiednich drzwi we własnym sercu :)

 

Dodatkowe ściegi to : ścieg za igłą(stebnówka) i ścieg zakopiański. 
***
   Bardzo się cieszę,że mogłam brać udział w tej zabawie. Z niecierpliwością czekałam na hafty innych uczestniczek. Poznałam kilka nowych przysłów i odwiedziłam nowe blogi.Bardzo dziękuję Splocikowi za całą pracę w zorganizowanie tej zabawy :)

Pozdrawiam serdecznie-Mięta

6 komentarzy:

  1. Śliczny hafcik i piękna interpretacja przysłowia. :)
    Mam nadzieję, że uprzejmości będzie przybywać, ale wszystko zależy od chęci bycia uprzejmym. :)
    Jest mi bardzo miło, że bawiłaś się z nami i mam nadzieję na ciąg dalszy zabawy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję.
      Postaram się w następnej edycji tez wziąć udział:)

      Usuń
  2. Pięknie się ten złoty klucz prezentuje na czerwonej kanwie. Wygląda tak... królewsko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie opisałaś, niestety masz rację w dzisiejszych czasach jest coraz mniej kultury, życzliwości, grzeczności i uprzejmości w stosunku do innych, a szkoda... Super hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wyszlo :))) Co do uprzejmosci jak to sie mowi : Dla chcacego nic trudnego :)) Niestety ile ludzi ,tyle roznych charakterow. Pozdrawiam Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń