niedziela, 23 grudnia 2018

213. Świątecznie... i dopisek.

Witam :)

    Uwaga, chwalę się :) 

Kilka dni temu dostałam przesyłkę :) Przesyłka ta, to niespodzianka od Splocika. Jakiś czas temu Splocik zapowiadała, że z okazji 
13-nastych urodzin swego bloga ma przygotowane niespodzianki dla chętnych, a ja wtedy chętna byłam. Jednak czasu od tamtego wpisu trochę już minęło, to się mi zupełnie o tym zapomniało. Więc naprawdę się zdziwiłam, na dodatek że listonosz przyniósł mi list osobiście, zazwyczaj nie sprawdza czy się jest, tylko awizo zostawia . 
Takie cudności były w środku :
 
 Jeszcze było coś słodkiego, ale do zdjęcia nie dotrwało :)
Dopisek:
Okazało się,że niespodzianka od Splocika była również podziękowaniem za udział w hafciarskiej zabawie" Hafty i przysłowia". Okazało się,że karteczka o tym informująca zawieruszyła się wśrodku kremowej kanwy.Tak to czasem bywa jak się ma haos dookoła siebie ;)
Czyli moja niespodzianka była połaczeniem dwóch.
**
Cały tydzień rozgardiasz przedświąteczny, teraz mam troszkę czasu by życzenia napisać dla wszystkich tu zaglądających:


Wszystkiego czego życzę w jednym miejscu nie wyliczę, 
więc podaję pierwszy z kraja, by Wam żyło się jak w raju. 
By w wigilię u rodzinki wszyscy mieli fajne minki.
 By przy stole chciał zagościć pakiet zdrowia i miłości 
i u wszystkich był tak mocny by pozostał całoroczny. 

Pozdrawiam serdecznie-Mięta

5 komentarzy:

  1. Fajna niespodzianka :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezent! Pięknych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że upominek podwójny spodobał się.
    Dziękuję za udział w zabawach i mam nadzieję, że kolejna seria hafciarska dostarczy wiele przyjemności. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny upominek dostałaś :) Wypatrzyłam tam frywolitkę - zazdraszczam :))

    OdpowiedzUsuń