niedziela, 30 grudnia 2018

214. Chusta -szydełko tunezyjskie

Witam :)
  W ramach  siedemnastej lekcji z cyklu : Szydełko tunezyjskie dla początkujących, pokusiłam się o wykonanie szala, czy raczej niesymetrycznej chusty według wzoru Aklori Designs . Jednak nie obyło się bez problemów. Chociaż  nie były to trudności w wykonaniu wzoru, lecz moja słaba znajomość języka angielskiego. Pomyliłam się  przy tłumaczeniu drugiego wzoru. I tę pomyłkę zauważyłam dopiero po szóstym powtórzeniu. Błąd polega na tym, że w oryginale takie jakby rządki /paseczki układają sie na prawo, a u mnie na lewo. Nie zdążyłabym skończyć do końca grudnia, gdybym robiła od początku, więc nie  sprułam lecz do końca robiłam w ten sam sposób. Chusta ma ciepły malinowy kolor, czego na zdjęciach w żaden sposób nie udało mi się uchwycić. Zapewne częściowo to wina pogody, od ponad tygodnia nie widziałam słońca, a częściowo moja(nie znam się na pożyczonym aparacie ) Nie zdążyłam pożądnie jej zblokować.
Wygląda  tak : (kolor za jasny)
 
(kolor za ciemny)
 
Jednak wzór bardzo mi się podoba i może, zrobię ją jeszcze raz.

Jutro żegnamy obecny rok.  Jak ten czas leci....

Pozdrawiam serdecznie-Mięta




2 komentarze: