niedziela, 3 marca 2019

227. Lutowe żabki :)

Witam :)

   Dziś chciałam pokazać karteczki z zabawy wymiankowej u Lidzi (Czarna Dama) ,w której biorę udział od początku roku. Karteczkę, którą dostałam mogłam pokazać juz dawno. Jednak czekałam aż moja dotrze na miejsce. A tu poczta bardzo mnie zawiodła.Wysłana listem poleconym 14-stego lutego, karteczka dotarła dopiero 25-tego. I to jeszcze adresatka musiała jej szukać. Już się zastanawiałam czy nie robić kolejnej. Jednak wszystko skończyło sie dobrze. 
W Lutym tematem zwierzęcej wymianki kartkowej(banerek na pasku) były-żaby.
Taka dotarła do mnie -od Krysi  .Te ornamenty ślicznie sie złocą :)
 Zdjęcie pożyczyłam od Czarnej Damy (mój telefon odmówił współpracy przy robieniu zdjęć)

A taką ja wysłałam do Justiti :
 
  Zapraszam do Lidzi aby obejrzeć całe stadko ślicznych żabek.
***
w Marcu czekają nas -jeże


Pozdrawiam serdecznie-Mięta


11 komentarzy:

  1. Obie kartki są śliczne :).

    Mi poczta na święta zrobiła jeszcze większego psikusa, bo karta wysłana do miasta obok szła cały miesiąc ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ta poczta... ja też mam z nią różne złe doświadczenia. Najważniejsze że wszystko dobrze się skończyło i Twoja super karteczka dotarła na miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie żabki sympatyczne mimo, że każda z nich, ma inny wyraz ....hm, jak napisać...mordki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba żabole uroczo wyglądają :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne żabki sobie podarowałyście ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kartki, a perypetie z pp chyba już wszystkich trafiają ...wrrrr.
    Pozdrawiam ciepło, bo za oknem bardzo brzydko.

    OdpowiedzUsuń