wtorek, 5 marca 2019

228. Nadchodzą książki trójkami :)

Witam:)

    Tak naprawdę książki nie nadchodzą, ale już nadeszły :) No, nie zupełnie tak dosłownie ;)
Ostatnio szukając ciekawych książek na  LC, zajrzałam na blog książkowy (prowadzi również  robótkowy) do Monotemy  I idąc za ciosem, od niej do Sardegny  I tutaj już od początku tego roku trwa:  Wyzwanie "Trójka e-pik".   Gdzie właśnie "książki trójkami chodzą" :)  Celem jest,  tu cytuję :

" Celem wyzwania będzie zapoznanie się z nieznanymi lub omijanymi przez nas szerokim łukiem, gatunkami powieści." 

  Moim celem osobistym jest pogonienie tego wstrętnego lenia, który od ponad miesiąca wszystko mi utrudnia :( 
Mało prawdopodobne, bym dała radę uzupełnić poprzednie miesiące, więc zaczynam od teraz. 
Do przeczytania w marcu: 
 1-  zalegająca cegła (książka powyżej 500 stron)
 2- książka z motywem katastroficznym

 3- książka z miastem w tytule


 Banerek wyzwania :
 i na pasku z prawej.
Mój wybór:
1."Opowieści o Johnym Maxwellu"-Terry Pratchet-, tomiszcze posiada 629 stron i leży u mnie chyba drugi rok albo lepiej, sama nie wiem czemu, ponieważ lubię książki Pratcheta. Najbardziej "Równoumagicznienie" i"Mort"
2.
3. Niania w Nowym Jorku"-Nicola Kraus, Emma McLaughlin


Dwójka na razie pusta, to co chciałam z biblioteki właśnie wypożyczona, poszukam czegoś innego. Zdjęcia dodam jutro .
Trzymajcie za mnie kciuki żebym z wszystkimi zamiarami zdązyła w tym miesiacu na czas.Oprócz książek mam jeszcze co nieco, albo raczej całkiem sporo do zrobienia :)

Pozdrawiam serdecznie-Mięta



8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe motywy - Pratchetta również bardzo lubię, a najbardziej serię z wiedźmami (ach, ta niania Ogg!;)) i strażą miejską.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś mi umkął ten cykl o straży.Trzeba nadrobić :)

      Usuń
  2. Mort wymiata, a Niania jest ok. A ja walczę z Bohaterem wieków Sandersona, bo brak mi czasu, ale to trzeci tom w cyklu i ostatni, a nieźle napisane, więc i w międzyczasie zostanie pochłonięte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę,że lista książek do przeczytania zamiast się zmniejszac, znowu się wydłuży tym razem o Sandersona:)

      Usuń
  3. A ja poczytuję Grzędowicza, czasu coraz mniej a za chwilę dojdzie działka :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzędowicza polecam cykl-"Pan Lodowego Ogrodu" :)

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję za polecankę mojego wyzwania :) Jak Ci idzie czytanie książek wybranych do Trójki?

    OdpowiedzUsuń