niedziela, 24 marca 2019

233. Wszystko czerwone

Witam:)

      Joanna Chmielewska napisała kiedyś świetną ksiażkę "Wszystko czerwone".
 Dziś nie będzie jednak o książce, a o "Czerwonej kopercie". 
   W lutym zapisałam się na zabawę wymiankową
Lidzi (Czarna Dama)  Ja powkładałam do koperty takie czerwoności :
 

A otrzymałam takie:) 

  

Tutaj-Czerwone koperty  można zobaczyć  zawartości kopert innych uczestniczek zabawy :)
***

Do końca tego miesiąca są zapisy na kopertę "z jajem". Banerek z odnośnikim na pasku z prawej.
 

Pozdrawiam serdecznie- Mięta :)

8 komentarzy:

  1. Cieszę się Aniu że bawisz się ze mną, fajną kopertę wysłałaś i mam nadzieję, że ze swojej równiez jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana wymianka.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna zabawa, prezenty super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta zabawa, ładnie się wymieniłyście :)
    ps. co do pytania o tabelki u mnie na blogu, zrobiłam to w arkuszu kalkulacyjntm i wstawiłam na blogu - kod został wygenerowany automatycznie i teraz tylko dopisuję kolejne przeczytane książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DziEki :) Sprubuję czy mi się uda coś w ten deseń.z książkami znaczy ;)

      Usuń