piątek, 26 kwietnia 2019

237. Jeden krzew.

Witam :)

   W kwietniowym zadaniu u Splocika dotyczącym interpretacji przysłowia za pomocą haftu, takie były propozycje:

1. Honor nie kapota, nie zmyjesz zeń błota.
2. I na starym krzaku róże kwitną.

    Wybrałam przysłowie nr 2.  Miałam zamiar wyhaftować krzew dzikich róż, ponieważ one rosną sobie często gdzieś na nieużytkach wiele, wiele lat i czasem połowa krzewu już jest uschła, a i tak wyrastaja nowe pędy które kwitną.  Haft, który znalazłam był jednak za duży jak na moje możliwości.
Na fotce róża pomarszcona(Rosa rugosa) 

 I w końcu wybrałam taki wzorek: 
 Będzie to kolejna zakładka :)


Pozdrawiam serdecznie-Mięta :)

10 komentarzy:

  1. Przysłowie trudne do zinterpretowania, ale poradziłaś sobie.
    Będzie śliczna zakładka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny hafcik Aniu, bardzo ładny. Ale mi wpadła w oko ta kanwa, jaka super, pierwszy raz widzę z tak ozdobnym bokiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie zinerpretowałaś przysłowie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma è bellissimo questo ricamo! Complimenti!!
    Un abbraccio
    erba

    OdpowiedzUsuń