piątek, 7 czerwca 2019

243. Motylki

Witam:)

   W przerwie od igiełki i stawianych nią krzyżyków,  wykonałam szydełkiem motylka. A dokładnie sztuk kilka :)
 
Moje motylki zgłaszam na #59 spotkanie Cyklicznego Szydełka  na blogu DIY czyli zrób to sam


Chciałam też pokazać karteczki z majowej wymianki zwierzęcej u Lidzi (Czarna Dama)


taką wysłałam :
 
taką dostałam:
 ta karteczka jest mega duża-rozmiar A4 :)

I zrobiłam jedną karteczkę trapezową, jako dodatek do prezentu, gdy córka szła na urodziny do koleżanki. 
    Niestety na żadnym ze zdjęć nie widać, że literki i baloniki błyszczą. 
Trudno,zdjęć jak widać nie umiem robić. Karteczkę zrobiłam dzięki instrukcji  u Ewinki . 

Pozdrawiam serdecznie -Mięta :)

11 komentarzy:

  1. Śliczne motylki! Żółwiowe kartki obie fantastyczne.A trapezowa bardzo udana,ma wszystko to,co symbolizuje urodziny :-)
    Ja tylko zrezygnowałabym z kwiatków na cyferkach, bo je trochę za bardzo przesłaniają ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, cyferki byłyby bardziej wyraziste bez tych kwiatuszkow:)

      Usuń
  2. Fantastyczne motylki Ci wyszły, ja jeszcze nie próbowałam. Żółwikowe karteczki bardzo fajne i składaczek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne motylki. :)
    Kiedyś sporo ich zrobiła, ale wszystkie wyfrunęły. :)))
    Świetne kartki wykonałaś i bardzo pomysłowe. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te motylki są śliczne!! Bardzo podobają mi się kolory :). Super karteczki :)) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Motylki są świetne ^^ Prześliczne kolorowe maleństwa. Żółwiowa wymianka też fajna ^^ a ostatnia karteczka ma ciekawy kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczniutkie motylki.
    Wyminakowe kartki super!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki, ta z żółwiami i piłkami rewelacja! Ktoś miał super pomysł.

    OdpowiedzUsuń