czwartek, 29 sierpnia 2019

250. Chwalę się ;)

Witam:)

  Z powodu pobytu córki w szpitalu  ze wszystkim się spóźniam...
Więc dla odmiany dziś się czymś pochwalę.
Moje kolorowe piórko z lipca ,pokazywałam tutaj  wygrało "wyzwanie 13- w kolorach tęczy" na blogu- blog kreatywny Wygralam bon na zakupy w sklepie Świat Pasji .
Zamówiłam takie rzeczy:
Są to: dwa arkusze foamiranu ,bloczek akrylowy do stempelków, stempelek z napisem, kółeczka do breloczków i bigle do portmonetek. teraz tylko to dobrze wykorzystać :)

  Jeszcze raz bardzo dziękuję organizatorkom i Panu Dariuszowi ze sklepu, który bardzo mi pomógł gdy wynikły pewne problemy techniczne podczas składania zamówienia.

I jeszcze coś...

  Do końca lipca były zapisy na udział w wymiance kopertowej  u Czarnej Damy , a do 20 sierpnia należało wysłać koperty do osoby wylosowanej. Wiem, że osoba do której wysyłałam odebrała kilka dni temu.  Ja natomiast odebrałam swoją dziś ,więc chyba mogę już pokazać obie koperty mimo,że do końca miesiaca zostały dwa dni. 
Znowu się chwalę ;)
Tym razem temat był "koperta z sową" i dostałam tyle różności od Kasi
 

Ja przygotowałam natomiast dla Witaminki takie rzeczy: 

 I przy okazji powyższą karteczkę z sową zgłaszam do wyzwania sierpniowego u hubki ,
sierpień-błyskotki 
 zbliżenie,żeby było widać co się błyszczy ;) 
 
i banerek :


 Karteczkę zrobiłam na podstawie lipcowo-sierpniowej lekcji u
 Ewinki Nowej -"tniemy i gniemy wyzwanie 12."
 i banerek : 
 

To tyle na dziś, pozdrawiam serdecznie-Mięta :)





3 komentarze:

  1. Urocza sówka w pastelowych kolorach :-) Cieszę się, że wykorzystałaś formę namiotową i wzięłaś udział w naszej składaczkowej zabawie :-) Piękna sowia wymianka, gratuluję wygranej:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim zdrówka życzę dla córki :* gratuluję wygranej i wspaniałej wymianki a sówka jest przesłodziutka ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowną paczkę uszykowałaś :) Tyle sówek, że hu...hu... :D

    OdpowiedzUsuń