niedziela, 1 września 2019

251. Hafcik z sierpnia i siateczka.

Witam:)

W sierpniu Splocik, takie podała przysłowia :

1. Póty komar koło głowy brzęczy, póki niedźwiedź łapy nie podniesie.
2. Rozlanej wody nie zbierzesz z powrotem.

Oczywiscie chodzi o zabawę "Hafty i przysłowia-cz 2" -link do prac sierpniowych.
Ja wybrałam przysłowie pierwsze. 
Ponieważ nie lubimy gryzących bzykaczy, więc mój miś schował się i za drzwi zerka czy już komary sobie poleciały. 
 Kolory w orginale to mulina DMC, zamieniłam po swojemu na Ariadnę.Tym razem jednak bedę chyba musiała wypruć ten brąz użyty na drzwi. Mulina była chyba  cieńsza od jasnych kolorów i widać dziury :( 

i banerek (zazwyczaj o nich zapominam)

****

Zrobiłam też małą sitakę zakupową na szydełku . Do wyzwania na DIY-zrób to sam z cyklu:

#60 - CYKLICZNE SZYDEŁKO: Siatka 
 Niestety znów się spóźniłam z publikacją, termin był do wczoraj...

I telefonem zdjęcia kiepskie wyszły  :( 

Wyszła mi tak:
 
 Na tym zdjeciu poniżej ,w siatce jest 1,5 litrowa butelka wody. Chciałam zobaczyć czy się nie rozleci. Wytrzymała nic sie nie urwało. Jednak raczej będzie do lżejszych, drobnych zakupów.

Siateczka zrobiona według wzoru  z tąd :


  Na razie tyle :)
Pozdrawiam serdecznie-Mięta

7 komentarzy:

  1. Hafcik słodziutki i doskonale pasuje do przysłowia. Siatka rewelacyjna!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie poradziłaś sobie z interpretacją przysłowia. :)
    Misiek jest uroczy i cwany. :)
    Niektóre nitki tak się układają, że widać prześwit kanwy, ale po przepraniu prześwity znikają.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      Zobaczymy w takim razie po praniu,co z tym brązem.

      Usuń
  3. Śliczny hafcik, biedny ten misio, do miodku ciężko się będzie dostać bez latających bzykaczy :) Bardzo mi się podoba Twoja torba, na pewno długo ci posłuży.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy misiu. Napisałam do Ciebie maila. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń